آغاز تولید 1 میلیون گان پزشکی و 10 هزار ماسک در هلال احمر

به گزارش هیو بلاگ، همتی از آغاز تولید 1 میلیون گان پزشکی و 10 هزار ماسک در هلال احمر خبر داد.

آغاز تولید 1 میلیون گان پزشکی و 10 هزار ماسک در هلال احمر

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کریم همتی سرپرست جمعیت هلال احمر در نشست خبری خود با مدیران استان ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گشت، اظهار کرد: از مسئولان سابق هلال احمر و شورای معاونین و رئیس جمهور که به من اعتماد کردند، سپاسگزاری می کنم.

وی افزود: می دانم که وارد چه داستانی و چه مسائلی شده ام، اما آمدنم به جمعیت را به فال نیک می گیرم و از خدا می خواهم که من را کمک کند.

همتی با بیان اینکه روز های گذشته را نباید فراموش کنیم، گفت: هلال احمر به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت و حواشی که وجود داشته به سرانجام خواهد رسید.

سرپرست جمعیت هلال احمر گفت: باید در کمال صداقت و پاکدستی رأی کشور و نظر مردم را به هلال احمر بازگردانیم و کمک کنیم که اگر حواشی منجر به دلخوری شده از بین بروند.

وی افزود: هلال احمر نباید وارد هیچ کارزار سیاسی شود، ممکن است همتی روزی خوب عمل کند و روزی خیر، اما نباید اعتماد ها به این سازمان بین المللی مخدوش شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر با اشاره به زلزله بم گفت: در بحث بم خیلی از کمک ها، کمک هایی بود که مردم برای ما ارسال کردند، اما در کرمانشاه مشاهده کردیم که هر فرد برای کمک به خودش در منطقه حضور پیدا کرده است.

وی گفت: در دوران دکتر نوربالا اوج مسائل سیاسی کشور بود، اما هیچگاه او هیچ موضوع سیاسی را وارد هلال احمر نکرد و ما هم باید همین گونه عمل کنیم هلال احمر جایگاه سیاسی نیست، ما باید با دستگاه های امنیتی ارتباط خوبی برقرار کنیم، اما وامدار کسی نیستیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر گفت: از امروز رئیس جمهور ابلاغی زدند که ورودی و خروجی شهر ها با هماهنگی پلیس و دانشگاه های علوم پزشکی کنترل شود و تلاش ما این است که این کار به درستی انجام شود و این قبول مسئولیت پس از 48 ساعت از ابلاغ بنده است.

همتی با بیان اینکه مسائل وجود دارد، گفت: با وجود مسائل می خواهیم تیم ها در کار باشند تا مبادی ورودی و خروجی را کنترل کنند.

وی افزود: قرار است برچسبی تهیه شود تا بر اساس آن وسایل نقلیه ای که غربالگری شدند شناسایی شوند و این کمک می کند تا حلقه کرونا قطع شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر درباره دارو گفت: در حال حاضر در هلال احمر در حوزه دارو هر روزه 10 هزار ماسک و مواد تولید می شود، همچنین واردات در موضوع کرونا با جدیت انجام می شود و دپوی خوبی در انبار ها وجود دارد.

همتی شرح داد: باید خبر خوبی بدهم و بگویم که خیرین پارچه هایی به هلال احمر داده اند و هلال احمر آغاز تولید 1 میلیون گان پزشکی را آغاز می کند.

وی گفت: کمک خوبی از کشور قطر شده است و امیدوارم بتوانیم کمک های بسکمک را جمع کنیم و استدعای ما این است که در جلب اعتماد مردم کوشا باشیم و مردم به لباس و جایگاه ما اعتماد دارند و امیدوارم این اعتماد را بیشتر کنیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر اظهار کرد: وزارت بهداشت درخواست انبار از ما داشت و 3 انبار در اختیار وزارت بهداشت قرار داده شده است و گیت های ورودی و خروجی در مبادی شهر ها قرار می گیرند.

همتی با اشاره به حوادث طبیعی گفت : ممکن است مانند سال گذشته سیل و حوادث طبیعی را داشته باشیم، لذا ضروری است که آمادگی داشته باشیم و نیاز است که این آمادگی حفظ شود.

وی درباره بیماران شیمیایی سردشت گفت: در آذربایجان غربی و سردشت بیماران شیمیایی حضور دارند و با کمک هلال احمر باید به تمام بیماران شیمیایی سر زد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2406

به "آغاز تولید 1 میلیون گان پزشکی و 10 هزار ماسک در هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز تولید 1 میلیون گان پزشکی و 10 هزار ماسک در هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید