ضرورت توسعه خانه های ورزشی روستایی در استان

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: خانه های ورزش روستایی در زنجان توسعه می یابد.

ضرورت توسعه خانه های ورزشی روستایی در استان

علی خلیلی ظهر امروز (اول آبان ماه) در مراسم بهره برداری همزمان از پروژه های ورزشی استان که با حضور وزیر ورزش و جوانان به میزبانی شهرستان سلطانیه برگزار گشت، با اشاره به افتتاح خانه جوان استان، اظهار کرد: این پروژه سال 89 کلنگ زنی شد که برای احداث آن 11 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و نزدیک به 400 مترمربع زیربنا دارد.

وی با اشاره به افتتاح سالن شمشیربازی بعثت و سالن تیراندازی، یادآور شد: سالن شمشیربازی استان در سال 98 و سالن تیراندازی نیز در سال 94 کلنگ زنی شد که اعتبار این دو پروژه نیز 12 میلیارد ریال است.

این مسئول با بیان اینکه سالن خیرساز سلطانیه نیز از پروژه هایی است که در سال 98 کلنگ زنی شد، اضافه کرد: این پروژه در مدت زمان کوتاه و با کیفیت خوب و طراحی عالی احداث شده است و یکی از زیباترین سالن های چندمنظوره ورزشی استان به شمار می رود.

خلیلی با اشاره به اینکه امروز آنچه در تضمین سلامت، نشاط جامعه و نیز پیشگیری از انواع بیماری ها و معضلات اجتماعی نقش موثری دارد، ورزش است، اظهار کرد: با توجه به این کارکردهای مهم، توقع ویژه برای توسعه فضاهای ورزشی و امکانات فرهنگی و ورزشی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای کمک به ورزش، یادآور شد: خیرین نیز باید توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشند.

خلیلی با اشاره به افتتاح مجموعه سوارکاری کالسکه طلایی در زنجان، اضافه کرد: این باشگاه یکی از زیباترین باشگاه های سوارکاری در سطح کشور است که از همه استانداردهای لازم برخوردار بوده و با کیفت بالا احداث شده و هزینه احداث آن نیز 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش خصوصی است.

این مسئول، گریزی به موضوع ورزش های روستایی نیز زد و توجه به این حوزه را از ضروریات دانست و گفت: برای توسعه ورزش و شادابی در روستاها، افتتاح خانه های ورزش روستایی در دستور کار واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5761

به "ضرورت توسعه خانه های ورزشی روستایی در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توسعه خانه های ورزشی روستایی در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید