سجادی: امید زیادی به درخشش ووشو و کوراش در بازی های آسیایی داریم

به گزارش هیو بلاگ، وزیر ورزش و جوانان در نشست تخصصى با مسئولان فدراسیون ووشو و اعضای کادر فنی تیم های ملی نسبت به درخشش این فدراسیون در بازی های آسیایی 2022 ابراز امیدواری کرد.

سجادی: امید زیادی به درخشش ووشو و کوراش در بازی های آسیایی داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، وزارت ورزش و جوانان شب گذشته (شنبه - 10 مهرماه) میزبان جلسه تخصصى سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با مسئولان فدراسیون ووشو و اعضای کادر فنی تیم های ملی بود.

در این نشست علاوه بر سجادی، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، على رغبتى مدیرکل دفتر برنامه ریزى، مبینى مدیرکل دفتر آموزش و استعدادیابى، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، حسین اوجاقی و زهرا ناطقى نواب رئیس و اعضای کادر فنی تیم های ملی و بعلاوه سایر مسئولان وزارت ورزش حضور داشتند.

سجادی در این ملاقات ضمن ابراز خرسندی از شرایط فدراسیون ووشو و برنامه ریزى هاى اجرا شده، گفت: امید زیادی به درخشش ووشو و کوراش کاران در بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین داریم و می دانیم که این فدراسیون می تواند سهم مهمى در سبد مدال آوری کاروان ایران داشته باشد.

وی ادامه داد: باید شرایط لازم برای تحقق اهداف پیش رو فراهم گردد و این موضوع بدون همکاری مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ووشو و البته کوشش ورزشکاران محقق نخواهد شد.

علی صدیقی دبیر فدراسیون، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش، فرشاد عربی و محبوبه کریمی مربیان تیم های ملی تالو آقایان و بانوان هم در این نشست حضور داشتند.

در دور قبلى بازى هاى آسیایى دو رشته ووشو و کوراش در مجموع پیروز به کسب 3 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9491

به "سجادی: امید زیادی به درخشش ووشو و کوراش در بازی های آسیایی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: امید زیادی به درخشش ووشو و کوراش در بازی های آسیایی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید