خبری که وزیر بهداشت درباره توزیع واکسن آنفولانزا داد

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران : وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد واکسن آنفولانزا طی روزهای آینده در قالب محموله هایی وارد کشور شده تا امکان توزیع آن در داروخانه فراهم گردد.

خبری که وزیر بهداشت درباره توزیع واکسن آنفولانزا داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در مورد تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا برای تعطیلی حرم های متبرکه، گفت: تغییری در تصمیمات ستاد کرونا برای تعطیلی این اماکن مقدس ایجاد نشده است و کارشناسان ما درحال انجام مطالعات بر روی اجرای بهتر پروتکل های بهداشتی در این اماکن هستند.

وی اضافه نمود: کماکان صحن حرم ها با نظارت های بهداشتی باز است و ما بر رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری، عدم تجمعات باز صحن ها نظارت خواهیم داشت.

نمکی با بیان اینکه محدودیت های اعلام شده برای یک هفته اجرایی خواهد شد و شرایط را آنالیز خواهیم کرد، اضافه نمود: نظارت ها بر رعایت پروتکل ها به وسیله دانشگاه های علوم پزشکی و کارشناسان بهداشت محیط صورت خواهد گرفت.

وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که واکسن های آنفلوآنزا چه زمانی در داروخانه ها توزیع خواهد شد، اظهار کرد: مسؤولان تمام کوشش خود را به کار بسته اند تا این محموله ها به کشور وارد گردد و امیدواریم طی روزهای آینده این اتفاق رخ دهد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5774

به "خبری که وزیر بهداشت درباره توزیع واکسن آنفولانزا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری که وزیر بهداشت درباره توزیع واکسن آنفولانزا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید