حساب ویژه اتحادیه جهانی کشتی روی 9 کشتی گیر ایرانی

به گزارش هیو بلاگ، اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکس 9 کشتی گیر ایرانی، آن ها را شانس کسب مدال در مسابقات جهانی 2022 صربستان معرفی کرد.

حساب ویژه اتحادیه جهانی کشتی روی 9 کشتی گیر ایرانی

مسابقات دنیای کشتی طی روز های 19 تا 27 شهریور در بلگراد برگزار خواهد شد. علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، رضا اطری در 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، محمد نخودی در 79 کیلوگرم، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم، کامران قاسم پور در 92 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم تیم آزاد شرکت نماینده در مسابقات دنیای بلگراد را تشکیل خواهند داد.

بعلاوه پویا دادمرز در 55 کیلوگرم، مهدی محسن نژاد در 60 کیلوگرم، علیرضا نجاتی در 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم، محمدرضا مختاری در 72 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم، پژمان پشتام در 82 کیلوگرم، ناصر علیزاده در 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم، تیم ملی فرنگی را در این رقابت ها همراهی خواهند کرد.

اتحادیه دنیای به تازگی عکسی از تعدادی از ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران به عنوان شانس کسب مدال در بلگرد منتشر و تاریخ مبارزه آن ها را در مسابقات دنیای پیش رو اعلام نموده است.

صفحه اتحادیه دنیای با توجه به مدال های قبلی این نفرات، شانس آن ها را بیشتر از سایر ملی پوشان ایران دانسته است و قطعاً نفراتی که در این قاب قرار نگرفته اند نیز هر کدام می توانند حریفان خود را در بلگراد غافلگیر نمایند.

در این قاب، عکس حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرحسین زارع، محمدهادی ساروی، محمدرضا گرایی که در مسابقات سال 2021 صاحب نشان طلا شدند، علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی نایب قهرمانان دنیا در سال گذشته، محمدعلی گرایی صاحب نشان برنز دنیا و بعلاوه محمدحسین محمدیان که بی شک یکی از گزینه های اصلی قهرمانی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد دنیا است، دیده می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11906

به "حساب ویژه اتحادیه جهانی کشتی روی 9 کشتی گیر ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساب ویژه اتحادیه جهانی کشتی روی 9 کشتی گیر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید