مسابقات بوکس قهرمانی دنیا، صعود بی دردسر قشلاقی به یک هشتم نهایی

به گزارش هیو بلاگ، میثم قشلاقی بوکسور تیم ملی کشورمان امشب در مصاف با نماینده چین تایپه پیروز به پیروزی شد و به دور بعدی رقابت های قهرمانی دنیا صعود کرد.

مسابقات بوکس قهرمانی دنیا، صعود بی دردسر قشلاقی به یک هشتم نهایی

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی خبرنگاران، در ادامه رقابت های بوکس قهرمانی دنیا که از روز دوشنبه سوم آبان ماه در بلگراد صربستان شروع شده است، امروز میثم قشلاقی بوکسور تیم ملی کشورمان و نایب قهرمان آسیا در نخستین مبارزه خود به مصاف چیا چونگ از چین تایپه رفت و پیروز شد حریف خود را شکست داده و به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

قشلاقی در عرض یک دقیقه 2 ناک دان از رقیب گرفت و داور بازی را تمام کرد تا میثم خیلی زود به پیروزی دست پیدا کند. بوکسور تیم ملی کشورمان در مرحله هشتم نهایی باید با برنده ملاقات بلاروس و کرواسی مبارزه کند.

بعلاوه از ساعت 21:15 اشکان رضایی در وزن 63.5 کیلوگرم، باید به مصاف ریس لینچ از اسکاتلند برود. رضایی در نخستین مبارزه خود پیروز شد با اقتدار نماینده لیتوانی را شکست دهد.

بیشتر بخوانید

  • مسابقات بوکس قهرمانی دنیا/ 3 ملی پوش ایرانی امروز به روی رینگ می فرایند

در آخرین مسابقه امشب هم از ساعت 22:45، سیدشاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم رقیبی از گویانا قرار می گیرد. موسوی در مرحله قبل، نماینده قرقیزستان را مغلوب نموده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9810

به "مسابقات بوکس قهرمانی دنیا، صعود بی دردسر قشلاقی به یک هشتم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات بوکس قهرمانی دنیا، صعود بی دردسر قشلاقی به یک هشتم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید