تونر چیست و چه تاثیری در پاکسازی پوست دارد؟

به گزارش هیو بلاگ، تونر، یکی از روش های پاکسازی و همینطور لایه برداری پوست صورت می باشد. استفاده از تونر برای پوست صورت از کاربردها و مزایایی برخوردار است که موجب باز شدن منافذ پوست صورت شده و راه رسیدن هوا را با منافذ داخلی پوست باز خواهد نمود و موجب شادابی صورت خواهد شد.

تونر چیست و چه تاثیری در پاکسازی پوست دارد؟

کارشناسان ما در موسسه تالگو فرانسه با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با تونر و کاربردهای آن بیشتر آشنا نمایند. با ما همراه باشید.

تونر و کاربردهای آن را بیشتر بشناسید

یکی از اعضای بدن که بیشتر در معرض هوای آلوده می باشد، پوست صورت است که مستقیم در معرض آلودگی هوا واقع شده است و علاوه بر آن به علت استفاده از وسایل آرایشی، منافذ پر شده و آلوده خواهد شد.

در واقع پاکسازی صورت به منظور لایه برداری و تخلیه جوش ها و دانه های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است که به آن تخلیه کومدون ها نیز گفته می شود. پاکسازی می تواند به برترین روش مکانیکی یا با محصولات تاثیر گذار انجام گیرد که این متد یاری بسیار زیادی در مراقبت های حرفه ای زیبایی پوست می تواند داشته باشد.

البته امروزه با وجود محصولات پاکسازی پوست تالگو فرانسه و استفاده از دوره های آموزشی تخصصی بین المللی پاکسازی پوست به روش تالگو احتیاج به استفاده از روش های مکانیکی و دستگاه کمتر شده است، چون این کار بدون تهاجم و حداقل آسیب به برترین روش کار پاکسازی عمیق روی پوست انجام می گیرد.

برای پاکسازی صورت لوازم مختلفی در بازار وجود دارد، اما تونر یکی از برترین وسایل جهت پاکسازی پوست صورت می باشد. در واقع می توان گفت تونر و تاثیر آن در پاکسازی پوست بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و ضروری است بدانید بیشتر این تونر ها از محلول های بر پایه آب تشکیل شده و مواد تشکیل دهنده فعالی چون اسانس گیاهان یا اسانس های روغنی دارد که بسته به نوع پوست درصدشان تغییر می نماید. دو مدل کلی از تونر ها موجود بوده که شامل تونر های آبکی و تونر های ژلی و سرمی می باشد.

تونر و کاربردهای آن

دلایل استفاده از تونر و تاثیر آن در پاکسازی پوست

همانطور که گفته شد با وجود اینکه تونر و تاثیر آن در پاکسازی پوست به اثبات رسیده است مهمترین علت استفاده از این ماده، پاک کردن پوست صورت از آلودگی ها می باشد. به طوری که باید بدانید تونر ها سطح قلیایی پوست را بازیابی کرده و موجب می شوند رطوبت به پوست رسیده و علائم آکنه درمان شود.

فواید استفاده از تونر چیست؟

استفاده از تونر علاوه بر اینکه یک مرحله اصلی و ضروری برای مراقبت از پوست بوده و به راحتی آلودگی ها و به جای مانده های مواد آرایشی و چربی را از بین می برد، شامل هر یک از فواید زیر نیز می باشد:

  • یاری به آبرسانی پوست
  • بسته شدن منافذ پوست
  • شفاف شدن پوست صورت
  • تنظیم ph پوست
  • از بین بردن التهابات و آکنه پوستی
  • افزایش رطوبت پوست
  • آماده کردن پوست جهت استفاده از مرطوب نماینده
  • ایجاد لایه محافظتی بر روی پوست

زمان مناسب استفاده از تونر

این محصول جهت مراقبت از پوست می باشد بعد از شستشوی صورت و قبل از کرم مورد استفاده قرار می گیرد. البته دقت داشته باشید به هیچ عنوان نمی توان آن را جایگزین شوینده های صورت کرد بلکه باید به عنوان مرحله متفاوت در تمیز کردن پوست استفاده شود تا تاثیر بیشتری در پاکسازی صورت داشته باشد.

پس ابتدا باید به خوبی پوست خود را شسته تا مواد آرایشی از بین برود. بعلاوه دقت داشته باشید برترین زمان مصرف تونر، ساعات پایانی شب و قبل از خواب بوده زیرا در این زمان وقتی شما خواب هستید پوست شما دوره ریکاوری را به خوبی طی خواهد نمود.

دلایل و زمان مناسب استفاده از تونر

چگونه می توانیم از پوست خود محافظت کنیم؟

برای محافظت از پوست راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که با رعایت کردن هر یک از آنها می توانید پوستی سالم و مجذوب نماینده را داشته باشید.

با شرکت در دوره های آموزش تخصصی دوره های اسکین کر موسسه تالگو می توانید با برترین روش ها و محصولات این مجموعه آشنا شده و از پوست خود محافظت کنید.

دوره های آموزش مراقبت از پوست به روش تالگو فرانسه در نمایندگی رسمی تالگو پاریس، به صورت ویژه تحت عنوان دوره های آموزشی Skin Care برگزار می شود.

موسسه تالگو فرانسه در تهران تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور و مدرسه عالی تالگو فرانسه می باشد. از آنجایی که مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور بین المللی و قابل ترجمه است و احتیاج به اخذ این مدرک برای آغاز کار صد درصد الزامی می باشد. لذا موسسه تالگو پاریس این امکان را برای کارآموزان فراهم کرده است.

بعد از گذراندن کل فلسفه تالگو در این مرکز تخصصی پیروز به اخد مدرک بین المللی تالگو فرانسه و مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور می شوید. که در همه کشورهای مطرح جهان مورد تایید و استفاده می باشد.

نکات مهم انتخاب تونر

به طوری که اگرچه تونر مختص افراد خاصی نبوده و همه افراد می توانند از آن استفاده نمایند اما انتخاب نوع درست آن بسته به نوع پوست شما بسیار مهم می باشد، مثلا افراد با پوست چرب و روغنی باید در نظر داشته باشند که استفاده از تونر را در برنامه بهداشت فردی روزانه خود قرار داده تا با این روش چربی بیش از حد پوست را از بین ببرند. البته به طور کلی استفاده از تونر برای همه افراد با پوست های مختلف ضروری به نظر می رسد.

انتخاب صحیح تونر برای انواع پوست و روش های استفاده از آن

باید و نبایدهای استفاده از تونر و انتخاب تونر مناسب نوع پوست

باید دقت کنید که از استفاده تونر در دور چشم و نواحی لب خودداری کرده و بعلاوه استفاده بیش از حد از این محصول موجب می شود که پوست شما حساس شود. حال وقتی قصد انتخاب برترین نوع تونر بسته به نوع پوست خود را داشتید باید بدانید تونرهای حاوی اسید سالیسیلیک برای پوست های آکنه ای که چربی بیشتری دارند مناسب می باشد. تونر های حاوی اسید لاکتیک نیز برای پوستهای مختلط مناسب بوده و از نازک شدن پوست جلوگیری می نماید. بعلاوه تونر های فاقد الکل نیز به افراد یاری می نماید تا دیگر پوست خشکی نداشته باشند.

پاکسازی پوست به روش تالگو

اگر شما عزیزان در پی آموزش روش های پاکسازی پوست و مراقبت از پوست خود هستید، ما به شما نمایندگی تالگو پاریس را معرفی میکنیم.

برند تالگو فرانسه درمان های جامع و کاملی را در همه زمینه ها از جمله کم آبی، فرم دهی خطوط صورت، ضد پیری، متعادل سازی پوست، حساسیت و لکه های پوستی عرضه می نماید. بعلاوه درمان اکسپشنال تالگو برنده محصولات مراقبت پوست، نتایج چشمگیری در لیفت و درمان علایم پیری پوست داشته اسست. درمان های بدن تالگو شامل سم زدایی، برطرف سلولیت، لاغری، برطرف خستگی عضلانی و مراقبت های اسپا می باشد.

موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران تحت نظر مدرسه عالی تالگو پاریس می باشد و هر یک از خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه خواهد داد:

  • ارائه دهنده دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با دیپلم بین المللی تالگو فرانسه
  • ارائه خدمات زیبایی پوست (SKIN CARE)
  • فروش محصولات تالگو
منبع: فرارو
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9858

به "تونر چیست و چه تاثیری در پاکسازی پوست دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونر چیست و چه تاثیری در پاکسازی پوست دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید