فراوری پماد گیاهی برای درمان زخم پای بیماران دیابتی

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، علی شریعتمداری مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به فراوری محصولی دانش بنیان برای پیشگیری، کنترل و درمان عوارض قند خون گفت: فعالان فناور این شرکت دانش بنیان در زمینه داروهای انسانی، دامپزشکی، فرآورده های آرایشی و بهداشتی فعالیت می نمایند. داروهای فراوریی این شرکت 90 درصد گیاهی و 10 درصد شیمیایی است.

فراوری پماد گیاهی برای درمان زخم پای بیماران دیابتی

وی اضافه نمود:این فرآورده دارویی باعث کاهش التهاب و تورم و تسریع فرایند طبیعی درمان شده و از عفونت زخم دیابت جلوگیری میکند. مواد موثره موجود در فرمولاسیون این پماد دارای خواص ضد قارچی ضد میکروبی وضد التهابی است.

شریعتمداری گفت: ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در پماد موجب به دام انداختن رادیکال های آزاد می گردد که نقش مهمی در ترمیم زخم و جلوگیری از عفونت زخم دیابتی دارد. بعلاوه وجود موم زنبور عسل در این ترکیب اثرات درمانی دارو را در ترمیم زخم دیابتی دوچندان نموده است.

وی ادامه داد: بر خلاف سایر داروها و پمادهای موجود در بازار برای بیماران دیابتی که برای درمان زخم پا باید قند خون کنترل شده باشد، این پماد به واسطه قدرت بازسازی فوق العاده ای که دارد حتی در صورت غفلت بیمار در تنظیم قند خون و یا عفونت عروقی می تواند زخم را بازسازی نموده و علاوه بر این جلوی بروز زخم های تازه را نیز می گیرد.

مدیر شرکت اضافه نمود: این ویژگی، در بسیاری از محصولات دیگر وجود ندارد، زیرا قادر به تنظیم قند خون بیمار نیستند و فرآیند ترمم نیز با مشکل رو به رو می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9983

به "فراوری پماد گیاهی برای درمان زخم پای بیماران دیابتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری پماد گیاهی برای درمان زخم پای بیماران دیابتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید