زیباترین هتل های کوهستانی دنیا

به گزارش هیو بلاگ، برخی از خیره کننده ترین هتل های دنیا در ارتفاع بالایی از سطح دریا قرار گرفته اند. این هتل ها در مناطق کوهستانی و بر فراز صخره ها ساخته شده اند که برای مهمانانشان مناظر نفس گیری را به ارمغان می آورند و آنها را کاملا از زندگی روزمره جدا می سازند.

زیباترین هتل های کوهستانی دنیا

در این مقاله زیباترین هتل های کوهستانی در بالاترین نقاط جهان به شما معرفی می گردند؛ با خبرنگاران همراه باشید!

1. آمنگانی، جکسون هول، وایومینگ (Amangani Jackson Hole, Wyoming)

این هتل در کنار دره جکسون، در شرق گروس ونتر بات (Gros Ventre Butte) واقع شده است. آمنگانی یکی از جذاب ترین و معروف ترین استراحتگاه های کوهستانی جهان به شمار می رود.

این هتل مناظر بی نظری از کوه های گرند تتون (Grand Teton) و مراتع و دره های اطراف آن ارائه می دهد. حتما شگفت زده خواهید شد اگر به شما بگوییم که از استخر روباز هتل می توانید به تماشای این مناظر رویایی بنشینید.

حتی می توانید از پنجره سوئیت دلپذیرتان به چشم انداز فوق العاده ای که دورتادور شما را فراگرفته است نگاه کنید. اگر می خواهید با محیط اطرافتان بیشتر آشنا شوید بد نیست کتاب فرهنگ بومیان آمریکا را از کتابخانه لوکس اتاقتان بردارید یا سری به گالری آثار هنری منطقه بزنید و با خرید قطعه ای جواهر از این نمایشگاه خاطرات هتل آمنگانی را برای همیشه ماندگار کنید.

2. وایلدفلاور هال، هیمالیا نزدیک شیملا، هند (in the Himalayas near Shimla, India)

مناظر بکر و مبلمان آنتیک، هتل وایلدفلاور را به یکی از خوشنام ترین استراحتگاه های کوهستانی بدل کرده است. فضایی که پیرامون هتل را دربر گرفته، طراحی داخلی اتاق ها و نمای هیجان انگیز از رشته کوه هیمالیا به شما احساسی می بخشد که گویی پای بر سرزمین افسانه ها گذاشته اید.

بازدیدکنندگان می توانند از هتل خارج شده و در جنگل های اطراف قدم بزنند یا از استخر روباز هتل به مناظر برفی چشم بدوزند.

در سوئیت های ویژه این هتل، آبگرم اختصاصی تعبیه شده که انواع خدمات ماساژ در آن ارائه می شود. در طول زمستان می توانید از اسکیت روی یخ های محوطه هتل لذت ببرید و هنگام تابستان در چمن زارهای سرسبز اطراف هتل تیراندازی کنید.

3. هتل کوه ویجیلیوس، جنوب تیرول، ایتالیا (Vigilius Mountain Resort South Tyrol, Italy)

افرادی که به دنبال فرار از شلوغی و همهمه زندگی شهری هستند می توانند به کوه های ویجیلیوس در تیرول جنوب ایتالیا پناه ببرند. در این استراحتگاه ورود خودروها ممنوع است و هتل به سازگاری خودش با محیط زیست افتخار می کند.

مهمانان می توانند از چشمه های آبگرم و جنگل های دست نخورده بازدید کنند و از تماشای زیباترین مناظر کوهستانی لذت ببرند. این استراحتگاه یک کلیسای متعلق به قرن هجدهم را در خود جای داده است که به حال و هوای فضای عاشقانه هتل تا حد زیادی افزوده است.

شما می توانید در محیطی شیک و مدرن از صرف شام لذت ببرید یا در فضای دنج تر روی اجاق های کاشی کاری شده 100 ساله آشپزی کنید و کیک خانگی هم نوش جان کنید.

سپس در آبگرم هتل استراحت کنید، خستگی هایتان را از تن به در کرده و از آب شفا بخش چشمه ویجیلجوک (Vigiljoch) استفاده کنید.

4. هتل سنت رجیس لهاسا، تبت، چین (St. Regis Lhasa Resort Tibet, China)

برای دیدن چشم اندازهای بی همتا از کاخ پولاتا و رشته کوه های هیمالیا به هتل رجیس لهاسا بروید. استخر زیبا و چشمگیر هتل کاملا به دره های اطراف مشرف است و معماری سنتی آن به وقار و سادگی تبت می افزاید.

از راننده خود بخواهید تا شما را به تور گردشگری کوه اورست، بازدید از صومعه 600 ساله تاشیلونپو (Tashilunpo) یا به کاخ قدیمی یانبولاکانگ (Yunbulakang) ببرد. همراه با تشریفات شبانه که در این هتل برگزار می شود با فرهنگ تبت بیشتر آشنا شوید. در این مراسم نوشیدنی های خوشمزه ای سرو می شوند.

5. کاسبه تامادوت، ارتفاعات کوه های اطلس، مراکش (Kasbah Tamadot High Atlas Mountains, Morocco)

کارآفرین بریتانیایی، ریچارد برانسون (Richard Branson) با یک بازسازی، شکوه و ابهت کاسبه تامادوت را به آن بازگرداند. چراکه این بنا قبلا ملک خصوصی یک هنرمند ایتالیایی بوده است. این هتل در دامنه کوه های اطلس واقع شده است و به رودخانه ای زیبا در داخل دره مشرف می باشد.

در این اقامتگاه دو استخر نامحدود تعبیه شده و مجموعه ای اختصاصی از آثار هنری در آن به چشم می خورد. اتاق ها به سبک خیمه و چادر تزئین شده اند که چشم انداز زیبایی به آن بخشیده اند.

فعالیت های هیجان انگیزی که در این استراحتگاه وجود دارد؛ از جمله: قاطر سواری در کوه، بازدید از خانه های دستی که توسط بانوان اداراه می شود، سفری به اکو موزه که در نزدیکی هتل واقع شده است برای آشنایی بیشتر با منابع طبیعی و فرهنگی منطقه.

6. آلتاپورا، وال تورنس، فرانسه (Altapura Val Thorens, France)

وال تورنس فرانسه مهد یکی از بزرگترین مناطق اسکی جهان یعنی آلتاپورا می باشد.

در این هتل مهمانان می توانند در هنگام اسکی یا استراحت چشم اندازهای باشکوه کوه های آلپ فرانسه را ببینند.

به غیر از اسکی، سرگرمی های هیجان انگیز دیگری نظیر: رانندگی روی یخ، 45 دقیقه سورتمه سواری در طولانی ترین راستا برفی اروپا، یا پاراگلایدر بر فراز قله های بلند آلپ برای شما فراهم شده اند.

7. هتل بدروتسز پالاس، سنت موریتز، سوئیس (Badrutts Palace Hotel St. Moritz, Switzerland)

این هتل به دریاچه سنت موریتز مشرف است. دکوراسیون زیبا، چشم اندازهای دیدنی و نفس گیر آلپ و ظرافت هتل آن را در میان ستارگان ورزشی، سلطنتی و افراد مشهور، به شدت محبوب ساخته است.

مهمانان می توانند از اتاق های لوکس مخصوص مهمان به قله های برفی زیبا بنگرند یا در میان محیط دل انگیز اطراف هتل به گشت و گذار بپردازند. در این هتل 6 رستوان زیبا وجود دارد که می توانید در آن غذا بخورید.

8. هتل فیرمونت ترامبلان، مون ترامبلان، کبک (Fairmont Tremblant Mont Tremblant, Quebec)

اقامتگاه فیرمونت ترامبلان در کوهپایه لورنتیان (Laurentian Mountains) کبک کانادا واقع شده است. این هتل مناظری بی مانندی از مونت ترامبلان (Mont-Tremblant) ارائه می دهد و زیبایی این چشم انداز در هر فصلی تغییر می کند. در فصل تابستان مهمانان می توانند در میان جنگل های سرسبز و در پاییز بین شاخ و برگ های زرد و لرزان قدم بزنند؛ همچنین، می توانند در فصل زمستان از مناظر باشکوه قله های برفی لذت ببرند.

با سگ ها سورتمه سواری کنند. علاقه مندان به کوه نوردی می توانند از هوای گرم و مطبوع تابستانی استفاده کرده و صخره نوردی کنند. در حومه شهر مونت ترامبلان به جستجوی غذاهای سنتی کبک و مغازه های صنایع دستی منحصر به فرد این منطقه بپردازید.

9. بوتیک هتل کیمامایا، هوکایدو، ژاپن (Kimamaya Boutique Hotel Hokkaido, Japan)

این هتل وسط محبوب ترین محوطه اسکی ژاپن، هوکایدو واقع شده است. این هتل تنها 9 اتاق دارد و تضمین می کند که مهمانان تجربه شخصی خوبی از بازدید آن کسب خواهند کرد. فضای آرامش بخش و استقبال بی نظیر خدمه هتل ستودنی است؛

اگر می خواهید از همهمه زندگی روزمره رهایی یابید، این هتل بهترین گزینه خواهد بود.

10. سالتو شیکو، پاتاگونیا، شیلی (Salto Chico Lodge Patagonia, Chile)

این هتل در کرانه های آبشار سالتو شیکو استقرار یافته است. شما از این استراحتگاه به چشم انداز زیبای پارک ملی تورس دل پاین (Torres del Paine) و کوه های پین ماسیف (Paine Massif) اشراف خواهید داشت.

مهمانان می توانند از 26 اسطبل موجود در هتل استفاده کنند و در این منطقه اسب سواری کنند.

نمایی که از اتاق های هتل می بینید، بی نظیر است.

منبع: سفرمی
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3015

به "زیباترین هتل های کوهستانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین هتل های کوهستانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید