تمدید ارسال اثر در طرح اعطای یاری هزینه نشر کتاب

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی و پویانمایی، طرح اعطای یاری هزینه نشر سینماحقیقت با هدف حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان و پدیدآورندگان کتاب در زمینه سینمای مستند و ارتقا و به روزآوری دانش سینمای مستند کشور راه اندازی شده و تا انتها اردیبهشت ماه آماده دریافت طرح های متقاضیان است.

تمدید ارسال اثر در طرح اعطای یاری هزینه نشر کتاب

در این رویداد آثار ارائه شده به دفتر پژوهش مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی بدون نام پدید آورنده، به وسیله اعضای کمیته علمی شامل احمد ضابطی جهرمی، محمد تهامی نژاد، شهاب الدین عادل و به دبیری سید مجید رحیمی مدیر تحقیقات و پژوهش مرکز توسعه آنالیز و در نهایت به آثار منتخب اعتبار نشر اعطا می گردد.

جوایز کتاب سینماحقیقت شامل موارد زیر است: دیپلم افتخار به همراه اعطای یاری هزینه 200000000 ریالی نشر، برای کتاب برگزیده سینماحقیقت و دیپلم افتخار به همراه اعطای یاری هزینه 150000000 ریالی نشر برای کتاب برگزیده سینماحقیقت.

این اعتبار در قالب عقد قرارداد حمایتی با ناشر معرفی شده از سوی صاحب اثر برای دو اثر درنظر گرفته می گردد و مرکز حقوق اثر را تملک نمی کند. متقاضیان با مراجعه به سایت www.defc.ir ضمن اطلاع از آئین نامه می توانند نسبت به ارسال اثر خود تا خاتمه اردیبهشت ماه اقدام نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11079

به "تمدید ارسال اثر در طرح اعطای یاری هزینه نشر کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید ارسال اثر در طرح اعطای یاری هزینه نشر کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید