امکان دسترسی به مقالات پایگاه مجلات فارسی مگیران برای دانشجویان دانشگاه تبریز فراهم شد

به گزارش هیو بلاگ، امکان دسترسی به مقالات پایگاه مجلات فارسی مگیران (Magiran) در خارج از دانشگاه برای دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه تبریز فراهم شد.

امکان دسترسی به مقالات پایگاه مجلات فارسی مگیران برای دانشجویان دانشگاه تبریز فراهم شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، امکان دسترسی به مقالات تمام متن پایگاه مجلات فارسی مگیران (Magiran) در خارج از دانشگاه برای دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه تبریز فراهم شد.

گفتنی است، تمامی علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.magiran.com، ثبت نام طبق راهنمای پیوست، از پایگاه مذکور در خارج از دانشگاه استفاده نمایند.

دسترسی مجدد به پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس (Scopus) به شکل مستقیم، رسمی و قانونی (به واسطه شورای تأمین منابع علمی کشور) و به وسیله شبکه اینترنت داخل دانشگاه (بر اساس IP های معرفی شده از سوی مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه) برقرار شده است.

گفتنی است که اساتید و دانشجویان می توانند به وسیله پایگاه مگاپیپر (Megapaper.ir) نیز از هر مکانی به این پایگاه استنادی و سایر پایگاه های استنادی ازجمله WoS و MathSciNet و همچنین 85 پایگاه اطلاعاتی در حوزه های مهندسی علوم انسانی، فنی-مهندسی، کشاورزی، علوم پایه، استنادی، مشابهت یاب، و دستیار نگارش دسترسی داشته باشند.

شایان ذکر است، با توجه به فراهم شدن امکان دسترسی به مقالات تمام متن کنفرانس های فارسی به وسیله پایگاه اطلاعاتی سیویلیکا (CIVILICA) در خارج از دانشگاه، تمامی علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت کتابخانه مرکزی، فرم ثبت نام مربوط (https://lib.tabrizu.ac.ir/fa/form/231) را تکمیل نمایند. گفتنی است مهلت ثبت نام تا سرانجام مهرماه 99 است.

فعال سازی دسترسی کاربرانی که ثبت نام کرده اند در اوایل آبان ماه صورت خواهد گرفت و شیوه دسترسی و راهنمای مربوط به وسیله اتوماسیون و وب سایت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز می توانند به وسیله پایگاه تامین منابع علمی دانشگاه تبریز به ادرس megapaper.ir به پایگاه های اطلاعاتی معتبر داخلی و بین المللی در حوزه های مختلف مهندسی، کشاورزی، علوم، استنادی، عمومی و؛ و پایگاه های ویراستاری رایگان مقالات و مشابهت یابی I ز طریق ابزار معتبر Itenticate به اطلاعات و ابزار های علمی مورد احتیاج خود دسترسی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5674

به "امکان دسترسی به مقالات پایگاه مجلات فارسی مگیران برای دانشجویان دانشگاه تبریز فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان دسترسی به مقالات پایگاه مجلات فارسی مگیران برای دانشجویان دانشگاه تبریز فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید