گردش در خوشمزه ترین خیابان اهواز

به گزارش هیو بلاگ، اگر به اهواز سفر کردید، حتما سری هم به خیابان لشکرآباد بزنید. بعلاوه، پیشنهاد می کنیم که وقتی به این خیابان رفتید، اصلا با شکم خودتان تعارف نداشته باشید و برای یک شب هم که شده، در گیر و دار، رژیم های غذایی نباشید.

گردش در خوشمزه ترین خیابان اهواز

امکان ندارد به شکم گردی علاقه داشته باشید اما تا امروز چیزی درباره خیابان لشکرآباد اهواز به گوش تان نخورده باشد. به جرئت می توانیم این خیابان را یکی از مجذوب کننده ترین خیابان های ایران بدانیم. اگر تا امروز چیزی درباره این خیابان خوشمزه نشنیده اید، هرچه زودتر چمدان خود را ببندید و با ما به جشنواره طعم ها و چاشنی های بی نظیر جنوبی سفر کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا خوشمزه ترین خیابان اهواز را بشناسید.

محله لشکرآباد، خوشمزه ترین خیابان اهواز

قبل از اینکه هر چیزی راجع به محله لشکرآباد بگوییم، باید آدرس آن را بدانید. خیابان لشکرآباد، دقیقا در ساحل غربی رود کارون و روبه روی دانشگاه شهید چمران اهواز قرار گرفته است.

فرقی نمی کند که چقدر به فلافل یا حتی غذاهای تند علاقه دارید؛ وقتی وارد خیابان لشکرآباد می شوید، خیلی احتمال کمی وجود دارد که بتوانید در مقابل آن همه طعم و رنگ بی نظیر مقاومت کنید. پس پیشنهاد ما این است که از همین الان، خودتان را برای یک شب خوشمزه در اهواز آماده کنید و حسابی دلی از عزا دربیاورید.

شبگردی در اهواز

شاید نیازی به گفتن نباشد اما همه ایرانی ها، اهواز را به عنوان یکی از شهرهایی می شناسند که زیست شبانه بسیار مجذوب کنندهی دارد. همه تفریحات آن، شب ها رنگ وبوی دیگری به خود می گیرد. این یعنی، اگر می خواهید به خیابان لشکرآباد بروید، حتما ساعت های آخر شب را انتخاب کنید، تا هم بتوانید از غذاهای خوشمزه این خیابان بهره ببرید و هم از شلوغی این خیابان اذیت نشوید.

فروشنده های خوش اخلاق

اما در کنار همه این ها، یکی دیگر از ویژگی های بازار لشکرآباد اهواز که گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند برخورد خوب و خونگرم فروشنده های این خیابان است. همین مسئله باعث می گردد تا علاوه بر لذت چشیدن غذاهای خوشمزه جنوبی، لحظات شیرین و خاطره انگیزی را هم در کنار عزیزان تان سپری کنید و حسابی خوش بگذرانید.

و در خاتمه

حالا که همه چیز را درباره محله لشکرآباد اهواز می دانید، ممکن است بیشتر از قبل دلتان بخواهد که برای چشیدن طعم تند فلافل های لشکرآباد، به اهواز سفر کنید. البته که ما هم شدیدا از این موضوع حمایت نموده و باز هم پیشنهاد می کنیم که هرچه زودتر برای سفر به اهواز برنامه ریزی کنید.

علاوه بر همه این ها، فقط طعم بی نظیر فلافل ها، سمبوسه ها و شیرینی های محلی اهواز نیست که لشکرآباد را تا این مقدار در میان ایرانی ها محبوب نموده است. محیطی که روی سنگ فرش خیابان قرار گرفته ؛ آن قدر مجذوب کننده و دلنشین است که خاطره آن برای همواره در فکر تان باقی خواهد ماند.

اگر به جاذبه های گردشگری جنوب ایران علاقه دارید دره ارواح در ایران! را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به مطالب گردشگری علاقه دارید، 5 شهر زیبای خاورمیانه کدام است را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11465

به "گردش در خوشمزه ترین خیابان اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردش در خوشمزه ترین خیابان اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید