کلاهبرداری 12 میلیاردی خودرو با ترفند درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی خودرو، مبلغ 12 میلیارد ریال از 25 نفر مالباخته کلاهبرداری نموده بود، در استان خبرداد.

کلاهبرداری 12 میلیاردی خودرو با ترفند درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(31 تیرماه) در جمع خبرنگاران، در این خصوص گفت: کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با بهره گیری از شیوه های پلیسی و استفاده از تجارب ارزنده خود یک باند کلاهبردار که در پوشش یک شرکت با درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی خودرو با دریافت وجه از مشتریان کلاهبرداری می کردند، شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: در آنالیز های اولیه محرز شد متهم با اعمال فریبکارانه با درج آگهی در یکی از سایت های فروش به بهانه ثبت نام خودرو تحت عنوان شرکت، طی قرارداد فروش خودرو بالغ بر 12 میلیارد ریال وجه نقد از مشتریان (مالباختگان) کلاهبرداری نموده است.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه تا به امروز 25 شاکی و مالباخته در این خصوص شناسایی شده است، توضیح داد: با انجام اقدامات پلیسی این کلاهبردار حرفه ای در شهرستان بندرعباس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازپرسی های فنی اجرا شده به ارتکاب جرم کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه با توجه به شیوه و شگرد این متهم احتمال کلاهبرداری های دیگری نیز از نامبرده متصور است، از شهروندان خواست در صورتی که با این ترفند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان هرمزگان مراجعه نمایند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در سرانجام اظهار داشت: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان کوشش می نماید و ضروری است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را به وسیله تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4530

به "کلاهبرداری 12 میلیاردی خودرو با ترفند درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری 12 میلیاردی خودرو با ترفند درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید