عکس ، خاص ترین بی ام و جهان!

به گزارش هیو بلاگ، فروش خودروهای دیزلی در اروپا در سال های اخیر رو به کاهش بوده و ژوئن سال جاری برای اولین بار در تاریخ، فروش خودروهای الکتریکی از خودروهای بنزینی در آسیا پیشی گرفت.با این حال، آلمان هنوز بازار مناسبی برای خودروهای دیزلی است.بیش از 18 درصد از کل تحویل ها از ژانویه تا ژوئن سال جاری، خودروهایی با موتورهای احتراق تراکمی بودند.این شرح احتمالا این موضوع را آسان می نماید که چرا شرکت های تیونینگ مانند منهارت به توسعه خودروهایی با موتور دیزلی ادامه می دهند.

عکس ، خاص ترین بی ام و جهان!

امیرمسعود عابدین: این بار بی ام و سری 3 با مدل M340d، زیر تیغ جراحی منهارت رفته است. ظاهری تهاجمی تر همراه با نماد و نشان های منهارت، در این پروژه دیده می گردد.

نمای بیرونی برای مطابقت با عملکرد ارتقا یافته، تغییر یافته است.این خودرو به رنگ مشکی براق با نوارهای نقره ای و قرمز نو برای ظاهر متمایزتر در مقایسه با ظاهر کارخانه به سرانجام رسیده است.قطعات فیبرکربنی نو، مانند لیپ پایین سپر، در قسمت های مختلف بدنه دیده می گردد.

اسپویلر لبه ای و یک دیفیوزر نو در پشت به چشم می خورد.مجموعه ای از رینگ های 20 اینچی دو پره Concave One، پیشرفت های بصری را تکمیل می نماید.

لوگوی منهارت و بعضی ادوات فیبرکربنی در سراسر کابین به کار رفته اند.

این سدان دارای یک موتور 3.0 لیتری شش توربو دوقلوی خطی و دیزلی در زیر کاپوت است.در حالت استاندارد، این پیشرانه 335 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور بین 1750 تا 2250 دور در دقیقه فراوری می نماید.یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته گشتاور را به هر چهار چرخ می فرستد.

منهارت بدون افزودن به روزرسانی های سخت افزاری، به غیر از چهار لوله اگزوز 3.54 اینچی (90 میلی متری)، قدرت و گشتاور موتور را به ترتیب به 380 اسب بخار 770 نیوتن متر افزایش می دهد.این باعث می گردد که MH3 400d حتی از آلپینا D3 S با قدرت 350 اسب بخار قدرتمندتر باشد.اطلاعی از شتاب وجود ندارد، اگرچه افزایش قدرت احتمالاً به معنای شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت کمتر از 4.0 ثانیه است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مرداد 1402 بروزرسانی: 6 مرداد 1402 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13922

به "عکس ، خاص ترین بی ام و جهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، خاص ترین بی ام و جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید