هنوز شرایط محمودآباد سفید نیست

به گزارش هیو بلاگ، تا زمان شکست قطعی کرونا هیچ چیز عادی نخواهد بود و هنوز شرایط محمودآباد سفید نیست..

هنوز شرایط محمودآباد سفید نیست

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار از ،علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد در جلسه هماهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان با اشاره به بی توجهی برخی از شهروندان نسبت به این بیماری و عادی شدن شرایط زندگی عمومی آحاد جامعه گفت: تا زمان شکست قطعی کورنا هیچ چیز عادی نیست و هنوز شرایط محمودآباد سفید نیست.

او ضمن تاکید به ضرورت توجه به پروتکل های بهداشتی پیشگیری از زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا اضافه کرد: محمودآباد در اجرای پروتکل های بهداشتی سخت گیرترین شهرستان در استان بوده و تمام سخت گیری های اعمال شده در ستاد مقابله با کرونا بیشتر برای حفظ جان مردم بوده است.

شریعت همچنین با تاکید به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: بازگشایی تردد در محور های اصلی بین استان ها برای شهرستان محمودآباد که اولین شهر ساحلی متصل به پایتخت است، یک تهدید محسوب شده و انتظار می رود هموطنانمان تا عادی شدن شرایط و غلبه بر این ویروس منحوس از سفر به مازندران و محمودآباد خودداری نمایند.

علیرضا شریعت همچنین از رتبه اوّل محمودآباد در اجرای طرح غربالگیری مبتلایان ویروس کرونا دراستان مازندران خبر داد و اضافه کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان کماکان برگزاری مراسم ها و تجمعات مذهبی در ایام ماه بندگی خدا ممنوع می باشد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3283

به "هنوز شرایط محمودآباد سفید نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز شرایط محمودآباد سفید نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید