هتل سن پترزبورگ؛ اقامتگاهی پزطرفدار درمیان گردشگر های سراسر دنیا

به گزارش هیو بلاگ، هتل سن پترزبورگ از هتل های 4 ستاره شهر سن پترزبورگ روسیه است. این هتل موقعیت خوبی داشته و در میان گردشگر های سراسر دنیا هواداران زیادی دارد.

هتل سن پترزبورگ؛ اقامتگاهی پزطرفدار درمیان گردشگر های سراسر دنیا

این هتل زیبا دارای شاتل فرودگاهی بوده و مسافران با خیال راحت می توانند نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام نمایند. از پنجره اتاق های هتل Saint-Petersburg Hotel می توانید منظره زیبایی از رود نوا را دیدن کنید. موزه آرمیتاژ کمتر از 3 کیلومتر تا هتل سن پترزبورگ فاصله دارد و بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می گردد.

برای دسترسی به جاهای دیدنی شهر می توانید سوار مترو شوید که این ایستگاه کمتر از یک کیلومتر فاصله وجود دارد. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، شاتل فرودگاهی، اتاق های ضد سیگاری، باشگاه بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، تراس و صبحانه عالی اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل سن پترزبورگ

در بخش پذیرش 24 ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می نمایند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. در لابی نیز می توانید از مغازه انواع سوغاتی ها را بخرید. برای برگزاری جلسات و کنفرانس های کاری تان نیز می توانید به بخش بیزینس هتل سن پترزبورگ بروید، بعلاوه فکس و فتوکپی نیز در این بخش بهره مند شوید.

در این هتل پارکینگ دایر نشده است، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند، باید به فکر محل پارکینگ باشند. در لابی هتل Saint-Petersburg Hotel می توانید از میز تور گردشگری، اتاق چمدان و خدمات باربری بهره مند شوید. در بخش لاندری می توانید از خدماتی مانند اتوکشی و خشکشویی بهره مند شوید.

با توجه به قوانین این هتل می توان اشاره نمود به اینکه حیوانات خانگی اجازه ورود داده می گردد. البته برای این کار باید هزینه مجزا پرداخت کنید. پرسنل نیز به زبان های روسی و انگلیسی صحبت می نمایند. سالن زیبایی و آرایشی در لابی دایر بوده و در این بخش می توانید از انواع خدمات مربوط به زیبایی بهره مند شوید.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی و سرگرم نماینده در این هتل می توان به انواع ماساژ در مرکز اسپا اشاره نمود. بعلاوه در این بخش می توانید از حمام ترکی، سونا، خدمات زیبایی بهره مند شوید. باشگاه بدنسازی نیز با مربی اختصاصی در اختیار مسافران قرار داده می گردد. استفاده از این باشگاه هزینه مجزا دارد. در این هتل زیبا استخر شنا وجود دارد که به صورت سرپوشیده بوده و مسافران می توانند شنا نمایند، بعلاوه برای بچه ها نیز استخر مخصوص تعبیه شده است و استفاده از این استخرها شامل هزینه جداگانه است.

اتاق ها و امکانات آن ها

انواع اتاق ها در این هتل عبارت اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل دلوکس، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت دوخوابه، اتاق سه خوابه اکسکیوتیو. اتاق های این مجموعه مخصوص بوده و چیدمانی با اسباب و وسایل مدرن دارند. از امکانات ارائه شده در اتاق های هتل Saint-Petersburg Hotel می توان به تلویزیون، فضای نشیمن روم سرویس به صورت 24 ساعته اشاره نمود.

پنجره های اتاق ها بزرگ بوده و منظره زیبایی از رودخانه را می توانید دیدن کنید. سایر امکانات ارائه شده عبارت اند از میز کار، گاوصندوق، کاناپه تخت شو، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، فرش، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا. طبقات بالایی این هتل به وسیله آسانسور امکان پذیر است. بعلاوه در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی گردد.

رستوران هتل

در رستوران این هتل انواع غذاهای روسی، آسیایی و اروپایی سرو می گردد. برای وعده صبحانه نیز انواع غذاهای خوشمزه به صورت سلف سرویس ارائه می گردد. از رستوران نیز منظره زیبایی از رودخانه نوا دیده می گردد.

فاصله هتل سن پترزبورگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کاخ زمستانی: 2.4 کیلومتر

فاصله تا موزه آرمیتاژ: 2.4 کیلومتر

فاصله تا کلیسای سنت ایزاک: 3.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 17 مهر 1402 بروزرسانی: 17 مهر 1402 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 14199

به "هتل سن پترزبورگ؛ اقامتگاهی پزطرفدار درمیان گردشگر های سراسر دنیا" امتیاز دهید

2 کاربر به "هتل سن پترزبورگ؛ اقامتگاهی پزطرفدار درمیان گردشگر های سراسر دنیا" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سن پترزبورگ؛ اقامتگاهی پزطرفدار درمیان گردشگر های سراسر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید