هتل کانی پالم بیچ؛ اقامت در ساحل جزیره مافوشی مالدیو، تصاویر

به گزارش هیو بلاگ، هتلkaani palm beach ، یک هتل زیبا و چهار ستاره است که در جزیره مافوشی در کشور مالدیو واقع شده است.

هتل کانی پالم بیچ؛ اقامت در ساحل جزیره مافوشی مالدیو، تصاویر

جزیره مافوشی به دلیل ارزان تر بودن نسبت به دیگر جزیره های گردشگری مالدیو و همچنین مسافت کمی که با پایتخت مالدیو دارد، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. اگر قصد تهیه بلیط هواپیما و سفر به جزیره زیبای مافوشی در کشور مالدیو را دارید، هتل کانی پالم بیچ با امکانات رفاهی جذاب خود، می تواند اقامتی دلنشین را برای شما فراهم کند.

هتل کانی پالم بیچ، 27 کیلومتر از فرودگاه ماله فاصله دارد و دارای شاتل فرودگاهی با هزینه است. در هنگام اقامت در این هتل می توانید به گشت و گذار در جزیره مافوشی بپردازید و از ساحل زیبای آن، لذت ببرید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کانی پالم بیچ

هتل kaani palm beach، دارای امکانات زیادی از جمله اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران، استخر و ساحل اختصاصی است. در این هتل، خدمات پذیرش بصورت 24 ساعته انجام می شود و امکاناتی چون تبدیل ارز، نگهداری چمدان ها، صندوق امانات و شاتل فرودگاهی با هزینه برای مسافران در نظر گرفته شده است.

همچنین خدماتی از قبیل خشکشویی، سرویس اتو و سالن زیبایی و آرایشی در هتل ارائه می شود که شما می توانید با پرداخت هزینه، از این خدمات بهره ببرید.

در هتل کانی پالم بیچ، خدمات نظافت اتاق هر روز انجام می شود و پرسنل این هتل به پنج زبان انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، هندی و تامیلی صحبت می کنند. این نکته را در خاطر داشته باشید که ورود حیوانات اهلی، به هتل کانی پالم بیچ، ممنوع است. این هتل امکانات باربیکیو نیز دارد که شما می توانید، با پرداخت هزینه اضافی، از آن بهره ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل کانی پالم بیچ

هتل کانی پالم بیچ دارای 105 اتاق مهمان است. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تخت خواب، اینترنت رایگان بی سیم، دستگاه چای ساز، دستگاه قهوه ساز، تلویزیون صفحه نمایش تخت 40 اینج با شبکه های متنوع، بطری آب رایگان، تلفن، سشوار، حمام اختصاصی و سایر لوازم بهداشتی است. تمامی اتاق ها مبله هستند و در هر اتاق یک گاو صندوق وجود دارد که شما می توانید لپ تاپ خود را نیز در داخل آن بگذارید. هم چنین می توانید از پرده خاموشی داخل اتاق بهره ببرید و با تاریک کردن اتاق به استراحت بپردازید.

امکانات رستوران هتل کانی پالم بیچ

این هتل دارای یک رستوران داخلی و یک کافی شاپ در محوطه هتل است. مهمانان این هتل می توانند انواع غذاهای دریایی، آسیایی و بین المللی را در رستوان هتل میل کنند. همچنین انواع نوشیدنی ها و دسر های مختلف، برای استفاده مسافران، در کافی شاپ هتل سرو می شود. در صورت تمایل، شما می توانید از منوهای رژیمی غذای هتل نیز بهره ببرید. امکان سفارش میوه های مختلف نیز وجود دارد و با پرداخت هزینه اضافی، می توانید میوه های دلخواه خود را سفارش دهید.

امکانات رفاهی هتل کانی پالم بیچ

هتل کانی پالم بیچ شامل استخر روباز، سالن بدنسازی، مرکز اسپا و مرکز ماساژ است. همچنین این هتل امکاناتی نطیر پخش موسیقی زنده، تور دوچرخه سواری، ماهیگیری و قایقرانی را برای استفاده مسافران فراهم کرده است. شما می توانید با پرداخت هزینه، به غواصی در آبهای جزیره مافوشی بپردازید و لحظات جذابی را تجربه کنید.

در ساحل اختصاصی هتل، صندلی های مخصوص برای استراحت و آفتاب دریافت مهمانان نیز تعبیه شده است تا بتوانند به استراحت و تفریح بپردازند. هم چنین به هنگام غروب، برنامه های متنوعی برای سرگرمی و لذت بردن شما در محوطه هتل اجرا می شود. سیگار کشیدن، در این هتل ممنوع است اما هتل برای رفاه حال مسافران سیگاری یک اتاق سیگار را برای آنها فراهم کرده است. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما و سفر به جزیره مافوشی مالدیو، به هتل کانی پالم بیچ رفته و اوقات بسیار خوشی را در این هتل سپری کنید.

دلایل انتخاب هتل کانی پالم بیچ

صبحت کردن پرسنل هتل به زبان انگلیسی

نزدیکی هتل به ساحل دریا

تمیزی و پاکیزگی هتل

امکانات متعدد تفریحی و سرگرمی

فاصله هتل کانی بیچ تا جاهای مهم شهر

فاصله تا فرودگاه بین المللی ماله: 27 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7103

به "هتل کانی پالم بیچ؛ اقامت در ساحل جزیره مافوشی مالدیو، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کانی پالم بیچ؛ اقامت در ساحل جزیره مافوشی مالدیو، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید