نگاه ویژه ای به حضور در لیگ کشتی دارم، همواره برای مبارزه آماده ام

به گزارش هیو بلاگ، محمدعلی گرایی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: در طول مدتی که اردوهای تیم ملی کشتی تعطیل بود، با هر شکل سعی کردم تا تمریناتم را پیگیری کنم تا از شرایط آمادگی نسبی فاصله نگیرم. به همین دلیل فکر می کنم شروع رقابتهای لیگ می تواند تأثیر زیادی بر فرایند آماده سازی کشتی گیران داشته باشد و دوباره موج حرکت و پویایی را در کشتی ایجاد کند.

نگاه ویژه ای به حضور در لیگ کشتی دارم، همواره برای مبارزه آماده ام

وی در مورد برنامه های آینده کشتی نیز توضیح داد: آنچه از گوشه و کنار خبر می رسد، برگزاری رقابتهای دنیای با وجود اعلام اتحادیه دنیای کشتی همچنان در هاله ای از ابهام است و هنوز قطعیتی در برگزاری این مسابقات در اواخر آذر و اوایل دیماه وجود ندارد. اما به هر حال باید محتاط عمل کرد و تمرینات را به هر شکل ادامه داد تا در صورت برگزاری هر رویدادی طی ماههای آینده، آمادگی خودمان را حفظ نموده باشیم.

دارنده مدال برنز رقابتهای کشتی فرنگی دنیا اضافه نمود: فرایند حضور من در عرصه کشتی طس سالهای گذشته به نحوی بوده که همیشه در هر موقعیتی، آماده مبارزه و مصاف با رقبا هستم. البته این بدان معناست که با نوسان توان جسمانی هم از حضور در مبارزه و سرشاخ شدن با حریفان استقبال می کنم و همیشه آماده سرشاخ شدن با حریفان هستم.

گرایی در سرانجام گفت: من همچنان برای رسیدن به اهدافم برنامه های زیادی دارم و امیدوارم بزودی با روی روال افتادن تمرینات اردو و مسابقات لیگ، همه چیز مثل گذشته پیگیری گردد. کشتی احتیاج به پویایی و حرکت دارد و نباید طوری عمل کرد که همه چیز را تعطیل و در حالت تعلیق دانست. البته در شرایط کنونی باید بطور دقیق به پروتکل های بهداشتی هم عمل کنیم و به خوبی مراقب سلامتی خود و اطرافیان مان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5073

به "نگاه ویژه ای به حضور در لیگ کشتی دارم، همواره برای مبارزه آماده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه ویژه ای به حضور در لیگ کشتی دارم، همواره برای مبارزه آماده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید