مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا به میزبانی سنندج برگزار می گردد

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حامد جولایی شامگاه دوشنبه در دومین جلسه هماهنگی برگزاری رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا به میزبانی سنندج، گفت: با توجه به درخواست استاندار کردستان مبنی بر آمادگی استان کردستان جهت میزبانی مسابقات ورزشی، روز گذشته فدراسیون کشتی موافقت نهایی خود را برای معرفی سنندج به عنوان میزبان هفتمین دوره رقابت های کشتی فرهنگی قهرمانی باشگاه های دنیا گفت.

مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا به میزبانی سنندج برگزار می گردد

وی از افتتاح سالن شش هزار نفره گولان بعد از شرایط به وجود آمده به دلیل گسترش بیماری کرونا اطلاع داد و اضافه کرد: با توجه به سوابق درخشان استان کردستان در رشته کشتی فرنگی آمادگی لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات را داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ادامه داد: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا با حضور 200 کشتی گیر خارجی و 200 کشتی گیر داخلی از تاریخ 14 تا 16 آبان در شهر سنندج برگزار می گردد.

جولایی با بیان اینکه در حال آماده سازی لیگ برتر کشتی فرنگی استان کردستان جهت شرکت در این دوره از مسابقات هستیم، یادآور شد: امیدواریم با هماهنگی ادارات و ارگان های مختلف شایستگی استان فرهنگی کردستان را به منصه ظهور برسانیم.

در جریان برگزاری این نشست آخرین هماهنگی های برای تامین مقدمات و زیرساخت های لازم برای میزبانی شایسته این رقابت دنیای از سوی اعضای حاضر در جلسه صورت گرفت و مقرر شد که نشست های این موضوع به صورت مستمر برگزار گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3285

به "مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا به میزبانی سنندج برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا به میزبانی سنندج برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید