نگاه مثبت مدعیان کشتی فرنگی به چرخه انتخابی تیم ملی

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، چندی پیش محمد بنا و همکارانش در کادر فنی اقدام به تدوین و اعلام چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کردند تا ملی پوشان این رشته بتوانند برای حضور در پیکارهای بین المللی 2022 طبق یک فرایند شفاف و عادلانه معین شوند. هر چند هنوز بعضی از اهالی کشتی معتقدند چرخه انتخابی مذکور تفاوت چندانی با همان روش گلخانه ای و انتصاب فرنگی کاران از سوی محمد بنا ندارد و بعید به نظر می رسد نظر تمامی مدعیان را جلب کند.

نگاه مثبت مدعیان کشتی فرنگی به چرخه انتخابی تیم ملی

به همین دلیل مهدی فلاح فرنگی کار مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی نیز نظر مثبتی به اجرای چرخه انتخابی دارد و معتقد است کادر فنی با تصمیم بر اجرای چرخه انتخابی نشان داد می خواهد همه کشتی گیران واجد شرایط و توانمند با هم مصاف نمایند و در نهایت به حق واقعی خودشان برسند.

وی در ادامه گفت: پیکارهای انتخابی طی سال 2016 تا 2018 برگزار گردید اما دو سال به خاطر کرونا تعویق داشت. برگزاری این مسابقات صد درصد تأثیر مثبتی دارد و علت آن هم این است که پشتوانه ها انگیزه می گیرند. کشتی گیری که دوم شده کوشش می نماید برای اولی بجنگد و به اردو راه پیدا کند.

مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص برنامه خود در سال نو نیز گفت: مدتی بنا به دلایلی از اردوی تیم ملی دور بودم اما تمرینات خود را قطع نکردم. وزنم پایین بود و برای وزنم تمرین می کردم تا بتوانم آنرا بالا ببرم. منتظر مسابقات انتخابی هستم که امیدوارم برای بازی های آسیایی و جهانی در هر میدان که انتخاب شدم شرکت کنم.

فلاح در خاتمه به رقابتهای لیگ برتر اشاره نمود و گفت: در لیگ سال جاری با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد دارم. خوشبختانه شرایط خوب است و از روزی که در وزن 97 کیلوگرم کشتی می گیرم شرایطم بهتر هم شده است.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی صبح روز پنجشنبه 11 آذرماه و رقابت های رده بندی و فینال نیز عصر همان روز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

ابتدا تیم های فولادین ذوب آمل و امیدهای لرستان و سپس تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و سیناصنعت ایذه در مرحله نیمه نهایی به میدان می فرایند و تیم های برنده راهی ملاقات فینال و تیم های بازنده نیز راهی دیدا رده بندی می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9911

به "نگاه مثبت مدعیان کشتی فرنگی به چرخه انتخابی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه مثبت مدعیان کشتی فرنگی به چرخه انتخابی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید