خبرنگاران داوران مهابادی برای قضاوت در لیگ برتر کشتی دعوت شدند

به گزارش هیو بلاگ، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: هژار عباسی و ابراهیم کریمی برای قضاوت در رقابت های لیگ برتر کشتی در بخش های فرنگی و آزاد انتخاب شدند.

خبرنگاران داوران مهابادی برای قضاوت در لیگ برتر کشتی دعوت شدند

قرنی مصطفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی طی هفته جاری با حضور هشت تیم در 2 گروه چهار تیمی در سالن شهید ابراهیم هادی تهران پیگیری می شود که این 2 داور مهابادی به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی در این رقابت ها حضور دارند.

وی ادامه داد: مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی از یکشنبه 9 آذر و مسابقات کشتی آزاد نیز از 15 آذرماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز می شود.

مصطفی پور اضافه کرد: در این رقابت ها علاوه بر این 2 داور مهابادی، امیرحسین رهنما، کوروش تقی زاده، بهنام شیرمحمدی، علی پورکریم، ابوالفضل سبزعلی، رضا صالح آبادی، محمد مارزی نیز به عنوان داور امر قضاوت بازی ها را برعهده دارند.

هژار عباسی، داور بین المللی این شهرستان است از سال 2016 پیروز به کسب درجه یک داوری کشتی شده و در بیش از 11 مسابقه برون مرزی در رقابت های بین المللی مختلف قضاوت کرده است.

ابراهیم کریمی نیز رییس هیات کشتی مهاباد و آذربایجان غربی است که 16 سال سابقه قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و بین المللی را نیز در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6437

به "خبرنگاران داوران مهابادی برای قضاوت در لیگ برتر کشتی دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داوران مهابادی برای قضاوت در لیگ برتر کشتی دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید