موسسه خیریه تجهیزگر بیمارستان خرمشهر شد

به گزارش هیو بلاگ، مدیر شبکه بهداشت خرمشهر از اهدای تجهیزات پزشکی از طریق موسسه خیریه خبر داد.

موسسه خیریه تجهیزگر بیمارستان خرمشهر شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از آبادان ، هنگامه پروین، مدیر شبکه بهداشت خرمشهر گفت: موسسه خیریه کارساز به 30 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر اهدا کرد.

او اضافه کرد : این تجهیزات پزشکی، در 2مرحله شامل یک دستگاه ماشین بیهوشی، یک دستگاه ونتیلاتور، پنج دستگاه تشک مواج، پنج دستگاه پالس اکسی متر، یک دستگاه دریل کانوله an اهداء شد.

پروین ادامه داد: همچنین 2 دستگاه انکوباتور، یک دستگاه برانکارد اطفال، یک دستگاه تخت اتاق عمل، یک دستگاه چراغ سیالتیک، ترالی دارو 2 عدد، ترالی اورژانس یک عدد، یک دستگاه دیالیز، چهار دستگاه پمپ سرم ، یک دستگاه کوتر به این بیمارستان اهداء شد.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر یک دستگاه الکتروشوک، 30 عدد کات نوزاد، سه دستگاه مانیتور علایم حیاتی، یک دستگاه الکتروکاردیوگراف، یک دستگاه بن ماری و چهار عدد برانکارد جایگاه شونده را نیز از دیگر تجهیزات اهدایی به بیمارستان ولیعصر خرمشهر گفت.

او با بیان اینکه این تجهیزات به تمامی بخش های درمانی این بیمارستان تحویل داده شد بیان نمود: در حال حاضر از آن ها برای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران استفاده می شود.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9843

به "موسسه خیریه تجهیزگر بیمارستان خرمشهر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "موسسه خیریه تجهیزگر بیمارستان خرمشهر شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه خیریه تجهیزگر بیمارستان خرمشهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید