ممنوعیت پذیرش مشتری در شعبه های مک دونالد و استارباکس

به گزارش هیو بلاگ، شرکتهای مک دونالد و استارباکس با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفتند بخش صرف غذا و نوشیدنی در شعبه های آمریکایی خود را تعطیل نموده و به خدمات فروش غذای بیرون بر و تحویل غذا روی بیاورند.

ممنوعیت پذیرش مشتری در شعبه های مک دونالد و استارباکس

به گزارش خبرنگاران، مک دونالد که عظیمترین رستوران زنجیره ای دنیا است، همچنین اعلام نمود سلف سرویس نوشیدنیها و کیوسکها و همچنین بخش بازی بچه ها را در رستورانهایش تعطیل می نماید.

استارباکس که عظیمترین فروشنده زنجیره ای قهوه در دنیا است، اعلام نمود تمام شعباتش را در مناطقی که بالاترین میزان آلودگی به ویروس کرونا داشته اند و همچنین شعباتش در مراکز خرید عظیم و محیطهای دانشگاهی را حداقل به مدت دو هفته تعطیل خواهد نمود و شعباتش در آمریکا و کانادا فقط قهوه خواهند فروخت و دیگر مشتریان نمی توانند قهوه خود را در محل صرف نمایند.

این اقدامات بی سابقه در شرایطی صورت می گیرد که مقامات آمریکایی در نیویورک، لس آنجلس و سایر شهرهای عظیم بارها، رستورانها و سالنهای تاتر و سینما را برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تعطیل نموده اند. منطقه خلیج سانفرانسیسکو از همه ساکنانش درخواست نموده است در خانه بمانند و از تردد غیرضروری خودداری نمایند.

بیل دی بلاسیو، شهردار نیویورک هم روز یکشنبه به رستورانها، بارها و کافه ها دستور داد تنها غذای بیرون بر و به صورت تحویل روزانه بفروشند.

با شیوع ویروس کرونا که تا به امروز بیش از 3600 نفر را در آمریکا آلوده نموده و جان 60 نفر را گرفته است، سایر برندها و رستورانهای معروف هم به فروش غذای بیرون بر روی آورده اند.

استارباکس که پیش از این پذیرفتن لیوانها و فلاسکهای قابل مصرف مجدد از مشتریانش در اروپا، خاورمیانه و آفریقا را متوقف نموده بود، سیاست مشابه را برای آمریکا اعلام نمود.

بر اساس گزارش رویترز، ارزش سهام مک دونالد، شیک شیک و استارباکس حدود 16 درصد نزول کرد و ارزش سهام شرکت رستوران برندز 22 درصد سقوط داشت.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2745

به "ممنوعیت پذیرش مشتری در شعبه های مک دونالد و استارباکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پذیرش مشتری در شعبه های مک دونالد و استارباکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید