مسئله ای برای تامین میوه شب قم وجود ندارد

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/قم معاون هماهنگی امور مالی استانداری قم اعلام کرد: در زمینه تامین میوه شب عید در استان مسئله ای نداریم.

مسئله ای برای تامین میوه شب قم وجود ندارد

مهرداد غضنفری امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری گفت: در ایام منتهی به سرانجام سال دستگاه های استان قم باید تمهیدات لازم را برای تعادل بخشی به قیمت مرغ در نظر بگیرند.

وی با ذکر این مطلب که تامین کالا و رعایت قانون و دسترسی مصرف نماینده به کالا با قیمت مناسبت دارای اهمیت است، گفت: در این فرآیند، دستگاه های متعدد در استان قم دارای وظیفه هستند و این دستگاه ها باید به وظایف خود عمل نمایند، برنامه ریزی دستگاه های اجرایی در این خصوص باید دوراندیشانه باشد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری قم با ذکر این مطلب که نظام عرضه و تقاضا به این معنا نیست که کاری در قبال بازار انجام ندهیم، یادآورشد: عرضه کالاهای اساسی به وسیله فروشگاه های بزرگ در قم به تعادل قیمت ها یاری می نماید.

غضنفری گفت: مدیریت بازار در استان قم لازم است. باید چالش ها در این زمینه را به مرکز منعکس کنیم تا تصمیم گیری صورت بگیرد، باید پیشنهاد ها توسط دستگاه های اجرایی تدوین گردد.

وی یادآورشد: شناسایی مصرف نمایندگان واقعی، نظارت مستمر و ساماندهی موزعین تنها راه برای سر و سامان دادن به شرایط بازار گاز مایع در استان قم است تا از انحراف سهمیه گاز مایع در استان جلوگیری گردد .باید از هم اکنون برای تامین کالاهای مورد احتیاج برای شب عید اقدام کنیم.

وی گف: البته در زمینه تامین میوه شب عید در قم مسئله ای نداریم، ولی باید در کیفیت این میوه ها دقت گردد و محل های نگهداری میوه های شب عید قم مورد بازدید قرار بگیرند.

غضنفری با اشاره به شرایط کالاهای اساسی در استان قم اظهار کرد: شرکت غله باید با جدیت تامین کالاهای اساسی مورداحتیاج قم را پیگیری کند، به خصوص این که مناسبت های مختلفی را در استان پیش رو داریم.

وی گفت: در صورت احتیاج در روزهای سرانجامی سال جلسات کارگروه تنظیم بازار در استان قم به صورت هفتگی برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1697

به "مسئله ای برای تامین میوه شب قم وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای برای تامین میوه شب قم وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید