تجربه تنها مشکل تیم تکواندو نوجوانان در مسابقات آسیایی است

به گزارش هیو بلاگ، محمدرضا زوار با بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه نمود: اردوهای تیم ملی طبق برنامه ای از قبل طراحی شده به اجرا درآمد و اکنون به جرات می توان گفت که همه نفراتی که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده اند از آمادگی بدنی خوبی برخوردارند.

تجربه تنها مشکل تیم تکواندو نوجوانان در مسابقات آسیایی است

وی از آرش تبریزی، علی چهرقانی، مجتبی فضلی، میرهاشم حسینی، هادی تیران، علیرضا علیاری، محمد شیردل، امیرحسین وقوعی، امیرحسین ساسان و فرشاد قیاسی به عنوان 10 عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا نامبرد که 18 فروردین ماه برای حضور در این مسابقات به وسیله دبی راهی چین تایپه خواهند شد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: از بین این تیم نفرات هادی تیران سابقه حضور در مسابقات جهانی 2014 را دارد و امیرحسین وقوعی هم سال گذشته عضو تیم ملی نونهالان بوده که پیروز شد با تداوم یک روند خوب به تیم نوجوانان برسد. غیر از این دو تکواندوکار سایر نفرات تجریه مسابقات برون مرزی را ندارند و به نوعی باید گفت مشکل این تیم تنها تجربه است و با همکاری خود اعضای کادر فنی کوشش کردیم با برنامه تصویر سازی که در اردو داشتیم و نمایش فیلم مسابقات این مشکل را تا حدودی برطرف کنیم.

زوار در مورد رقبای تیم ملی کشورمان در این مسابقات هم گفت: رقابتهای نوجوانان همواره سطح فنی بالایی داشته است و نمی توان از تیم خاصی نامبرد. ما به نفرات خود گفته ایم که اگر می خواهند به مدال طلا دست پیدا نمایند باید بدون توجه به نام حریف تنها برای کسب پیروزی به میدان بروند. در این رده سنی اکثر کشورها به دلیل سرمایه کذاری خوب رقبای ما هستند از چین تایپه که میزبان است تا کره جنوبی ، اردن ، تایلند ، ویتنام و .....

وی در سرانجام گفت: قرار بود به عنوان یک دیدار تدارکانی به مسابقات قطر برویم که پس از آنالیز تیم های شرکت نماینده تصمیم گرفتیم تداوم تمرینات در داخل کشور تبعات بهتری خواهد داشت. به هر حال در چین تایپه رقابتهای سختی را پیش رو داریم برای کسب بهترین نتیجه کوشش میکنیم.

هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا 22 فروردین ماه در چین تایپه شروع می گردد. تیم ملی نوجوانان ایران در هفتمین دوره این مسابقات سال 1392 با کسب دو طلا ، 5 نقره و یک برنز عنوان نایب قهرمانی را در اندونزی کسب کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 276

به "تجربه تنها مشکل تیم تکواندو نوجوانان در مسابقات آسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه تنها مشکل تیم تکواندو نوجوانان در مسابقات آسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید