مرکز پژوهش دانشگاه سیستان و بلوچستان در حوزه نوآوری اجتماعی سرمایه گذاری می نماید

به گزارش هیو بلاگ، معاون پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: مرکز پژوهش دانشگاه سیستان و بلوچستان در حوزه نوآوری اجتماعی در حال سرمایه گذاری است.

مرکز پژوهش دانشگاه سیستان و بلوچستان در حوزه نوآوری اجتماعی سرمایه گذاری می نماید

کردی تمندانی، معاون پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: دانشگاه سیستان در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. بطوری که این دانشگاه حائز رتبه 19 در میان دانشگاه های برتر کشور شده و شرایط مناسبی در isc پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام دارد و در isc بالاتر از دانشگا های دیگر است.

معاون پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان اضافه کرد: امیدارویم که مسائل اقتصادی دانشگاه سیستان و بلوچستان در حوزه پژوهشی رفع و از تخصیص اقتصادی خوبی برخوردار گردد. انواع کار های پژوهشی در این دانشگاه شامل فعالیت در تمام حوزه ها به خصوص در حوزه نوآوری اجتماعی و کارافرینی درحال سرمایه گذاری است. دانشجویان به دلیل تامین پشتواته شغلی که ممکن است در آینده با آن درگیر باشند به این حوزه تمایل پیدا نموده اند. زیرا دوره های مهارت آموزی متعددی برای آن ها در این حوزه برگزار می گردد. دلیل اصلی این گرایش از سوی دانشجویان به این حوزه این است که امروزه دانشجویان و جوانان به دلیل کمبود شغل سعی می نماید با داشتن مهارتی فارغ التحصیل گردد.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم جامعه توسعه یافته ای داشته باشیم مستلزم یک دانشگاه توسعه یافته ایم و دانشگاه اگر بخواهد جامعه را تعریف کند باید در بطن جامعه نفوذ نموده باشد و باید دست در دست هم کوشش کنیم تا دانشکاه، صنعت و دستگا های اجرایی در کنارهم قرار گیرند. به این شکل نقشه راه واحدی را در راستای توسعه اجتماعی اقتصادی سیاسی خواهیم داشت. از دولت انتظار داریم که در مورد تخصیص اعتبارات و مسئولیت پذیری دانشگاه ها نظارت جدی داشته باشد و از پتانسیل دانشگاه در توسعه کشور بیش از گذشته استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1183

به "مرکز پژوهش دانشگاه سیستان و بلوچستان در حوزه نوآوری اجتماعی سرمایه گذاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز پژوهش دانشگاه سیستان و بلوچستان در حوزه نوآوری اجتماعی سرمایه گذاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید