مراکز خرید زاگرب، خرید از مدرن ترین فروشگاه های کرواسی

به گزارش هیو بلاگ، زاگرب، مرکز کرواسی، مراکز خرید متعددی دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا با چند مورد از آنها آشنا شویم.

مراکز خرید زاگرب، خرید از مدرن ترین فروشگاه های کرواسی

زاگرب، مرکز و بزرگترین شهر کرواسی است. مثل همه شهرهای بزرگ و توریستی جهان، زاگرب هم مراکز خرید، بازارها و فروشگاه های متعددی دارد. اگر از عاشقان خرید و گشت و گذار در مراکز خرید هستید، در زاگرب ناامید نمی شوید. این شهر تعداد زیادی مرکز خرید مدرن با امکانات کامل داد. این مراکز، فقط مجموعه ای از فروشگاه های ساده نیستند. در آن ها می توانید امکانات رفاهی و تفریحی متعددی پیدا کنید. مثلا می توانید ساعتی را در مجموعه سینمایی آن ها بگذرانید و فیلم دیدن کنید. یا در کافه و رستوران استراحت کنید و غذاهای لذیذ و تازه را امتحان کنید.

در ادامه با تعدادی از بهترین مراکز خرید زاگرب آشنا می شویم. بیشتر آن ها به وسیله وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی هستند و وسایل تفریح بچه ها دارند. در نتیجه با خیال راحت می توانید برای سر زدن به آن ها برنامه ریزی کنید.

اونیو مال (Avenue Mall)

این مرکز خرید، یکی از بزرگ ترین مراکز خرید کرواسی است و همه برندهای برتر در آن شعبه دارند. این مجموعه تجاری در مقابل موزه هنرهای معاصر قرار گرفته است. این مرکز دارای یک مجموعه سینمایی بزرگ است و رستوران های متعدد آن تا دیروقت باز هستند. این مرکز به خاطر موقعیت جغرافیایی اش که به راحتی در دسترس قرار گرفته است و نیز به خاطر تعدد فروشگاه ها که هر سلیقه ای را راضی می نماید، بسیار محبوب است. هم اهالی شهر و هم گردشگران از این مرکز استقبال می نمایند.

بخش های تجاری این مجموعه بیش از 27 هزار مترمربع وسعت دارد. دو منطقه تفریح و بازی بچه ها، تعدادی رستوران و کافه و 9 سالن سینما از دیگر بخش های این مرکز بزرگ است.

به خاطر اینکه این مرکز در قلب زاگرب قرار گرفته است، همه فروشگاه های آن تا 9 یا 10 شب باز است و کافه ها و رستوران ها تا دیروقت حتی تا ساعت 1 تا 3 بامداد باز هستند.

فرقی نمی نماید کجای شهر اقامت کنید، دسترسی به این مرکز بسیار ساده است. خطوط شماره 7 و 14 تراموا شما را درست به مقابل درهای ورودی این مرکز راهنمایی می نماید. برای استفاده از اتوبوس باید از اتوبوس های خطوط 109، 166، 219، 220، 221، ، 229 ، 222 ، 268، 310، 311 و 313 بهره ببرید. اگر اتومبیل کرایه نموده اید یا با ماشین شخصی به این شهر سفر نموده اید نگران پارکینگ نخواهید بود. پارکینگ این مجموعه بزرگ است و ظرفیت زیادی دارد و هزینه آن پایین است: ساعتی 5 کونا.

در این مجموعه هر کالایی که فکر کنید پیدا می گردد. در واقع با سر زدن به این مرکز، همه نیازهای شما پاسخ داده می گردد و برای خرید کالاهای متنوع لازم نیست از این مرکز بیرون بروید. لوازم الکترونیکی، لوازم منزل، وسایل و پوشاک ورزشی، محصولات مرتبط با مد، پوشاک بچه ها، کفش، زیورآلات، عطر، اسباب بازی، کتاب و محصولات فرهنگی و... از کالاهایی است که در این مرکز می توانید بخرید. در ضمن این مجموعه، سوپرمارکت و داروخانه هم دارد.

مرکز خرید آرنا سنتر (Arena Centre)

این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید کرواسی است و در منطقه جنوب غربی زاگرب قرار گرفته است. این مرکز تفریحی تجاری، یکی از تازهترین و مدرن ترین مراکز تجاری منطقه است. ساختمانی که میزبان این مجموعه است، معماری چشم گیری دارد؛ گذرگاه های عریض، سقف های شیشه ای و آسانسورها و پله های برقی متعددی که در مکان مناسب قرار گرفته اند، از ویژگی های این مرکز است.

این مجموعه میزبان 10 فروشگاه بزرگ و بیش از 200 فروشگاه کوچک و میانه و غرفه های فروش است که از میان آن ها می توان به Interspar، بزرگ ترین هایپرمارکت کرواسی اشاره نمود. این مجموعه بزرگ دو طبقه از بهترین برندهای جهان میزبانی می نماید؛ نام های آشنایی مانند زارا، H&M، لیو جو، آرمانی، مایکل کورس، پل اسمیت، کاوالی، Burberry و... .

اگر در پی تفریحات خاص هستید، سر زدن به مجموعه سینمایی این مرکز را از دست ندهید. این مجموعه سینمایی با نام Cinestar، دارای دو سالن سینمای لوکس گلد کلاس، اولین سینمای IMAX در منطقه و سینمای اختصاصی 4DX سامسونگ است.

در کافه ها و رستوران های این مجموعه می توانید بهترین غذاهای بین المللی را امتحان کنید و به گوشه و کنار جهان سفر کنید. در فصل تابستان، از دیدنی آب نمای موزیکال این مجموعه لذت خواهید برد.

با حضور در این مرکز، خرید همراه با بچه ها، کار سختی نیست. در این مجموعه، تفریح های زیادی برای بچه ها وجود دارد. در محدوده هایی که برای بازی بچه ها در نظر گرفته شده، می توانید با حیال راحت بچه ها را سرگرم کنید.

دسترسی به این مرکز راحت است. این مجموعه دارای پارکینگ بزرگ رایگان است و مکان هایی برای نگه داری دوچرخه هم وجود دارد برای کسانی که این وسیله حمل و نقل را انتخاب می نمایند. علاوه بر وسایل حمل و نقل عمومی، این مجموعه سرویس اتوبوس رایگان هم دارد.

مرکز خرید پوینت (Point)

این مرکز تجاری هم مثل بسیاری از مراکز خرید بزرگ جهان، چیزی فراتر از یک مرکز خرید ساده است و در واقع آن را می توان مرکز تفریحی تجاری به حساب آورد. علاوه بر فروشگاه های متعدد برندهای مشهور، در این مجموعه امکانات دیگری از جمله بانک، سالن زیبایی، رستوران و کافه وجود دارد. مکانی برای تفریح بچه ها در نظر گرفته شده است. بزرگ ترین سالن ورزشی بخش غربی شهر در این مرکز واقع شده است. این مجموعه 40 هزار مترمربع وسعت دارد و بازدیدنمایندگان می توانند از بیش از 50 فروشگاه آن، خرید نمایند.

سیتی سنتر وان شرقی (City Centre One East)

این مرکز سومین مرکز خرید کرواسی از مجموعه مراکز برند City Center one است. این شعبه در بهار سال 2012 افتتاح شد. این مرکز 130 هزار مترمربع وسعت دارد. فضای 2400 تایی پارکینگ رایگان یکی دیگر از مزایای این مجموعه است. فروشگاه ها و گذرگاه های این مرکز مناسب رفت و آمد معلولان طراحی شده است و امکانات تفریح برای بچه ها دارد. این مجموعه برای چند سال متوالی از طرف مشتریان به عنوان بهترین مرکز خرید شهر انتخاب شده است. در این مجموعه بیش از 140 فروشگاه از برندهای مشهور، هایپرمارکت، مجموعه سینمایی، داروخانه، رستوران و کافه وجود دارد.

سوپرنوا (Supernova)، گاردن مال

این مرکز تجاری 26 هزار مترمربع مساحت فروشگاهی دارد و یکی از بزرگ ترین مراکز خرید شهر است. موقعیت جغرافیایی این مرکز یکی از مزایای آن است و باعث شده به راحتی به وسیله وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس باشد. علاوه بر فروشگاه های متعدد از بیش از 70 برند، امکاناتی چون رستوران، کافه، سالن زیبایی و امکانات تفریحی برای بچه ها در این مرکز برای بازدیدنمایندگان در نظر گرفته شده است.

منبع: کجارو / inyourpocket.com
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10533

به "مراکز خرید زاگرب، خرید از مدرن ترین فروشگاه های کرواسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید زاگرب، خرید از مدرن ترین فروشگاه های کرواسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید