بهترین مکان ها برای خرید در مادرید

به گزارش هیو بلاگ، خرید در مادرید، تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی است. دپارتمان استورها، بوتیک های شیک و اوت لت ها از مراکز خرید مهم این شهر هستند.

بهترین مکان ها برای خرید در مادرید

با قیمت تور اسپانیا زمستان 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

مادرید، پایتخت و بزرگ ترین شهر اسپانیا، یکی از بهترین شهرهای جهان برای خرید انواع لباس است. در این شهر می توانید آخرین مدهای روز جهان را از فروشگاه های بزرگ، بوتیک های شیک و اوت لت ها خریداری کنید. تنوع محصولات در این شهر بسیار بالا است. پوشاک بانوان، آقایان و بچه ها با بهترین کیفیت در فروشگاه ها عرضه می شوند. تنوع جنس و مدل باعث می گردد که هر کسی با هر بودجه ای بتواند لباسی تهیه کند. گر نمی توانید لباس های گران قیمت برندهای مشهور را خریداری کنید، جای نگرانی نیست. در اوت لت ها یا در روزهای حراج آخر سال و سایر حراجی های بزرگ، می توانید لباس مورد نظرتان را با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنید. نسبت به سایر شهرهای اروپایی، خرید در مادرید هم مقرون به صرفه تر است و هم تنوع زیادی دارد.

برای خرید لباس و کفش، پنج منطقه خرید در مادرید به نام های سالامانکا (Salamanca)، Chueca، بخش مرکزی، Princesa و Cuatro Caminos وجود دارد. هر ناحیه برای سلیقه ها و بودجه های مختلف مناسب است.

منطقه Chueca برای خرید آخرین محصولات برندهای مطرح و مد روز جهان است. در این منطقه، محصولات اصل و باکیفیت از برندهای مشهور را پیدا خواهید کرد. علاوه بر لباس بهترین کفش ها در فروشگاه های این منطقه به فروش می رسند. یکی از بهترین خیابان های این منطقه، خیابان Calle Hortaleza است. این محدوده زیاد از مرکز شهر دور نیست. اگر در خیابان Gran Via باشید، با پنج دقیقه پیاده روی به Chueca می رسید.

سالامانکا یکی از فریبنده ترین و جذاب ترین مناطق برای خرید در مادرید است. البته اگر دنبال خریدی مقرون به صرفه هستید، این منطقه برای شما مناسب نیست. اما اگر قیمت برایتان مهم نیست، فرصت خرید از سالامانکا را از دست ندهید.

خرید کردن در مرکز شهر مادرید، لذت دیگری دارد. فروشگاه های متعددی در خیابان های این منطقه به فروش لباس و محصولات مد اختصاص دارند. برترین برندهای مد در اسپانیا، در این منطقه فروشگاه دارند.

اگر نمی خواهید خیلی خرج کنید، باید در نزدیکی دانشگاه و در بخش Argüelles خرید کنید. خرید در مادرید را از خیابان های Princesa و Alberto Aguilera آغاز کنید.

منطقه Cuatro Caminos در شمال مادرید هم بهشت دیگری برای دوستداران خرید است. این منطقه بین خیابان های Bravo Murillo و Orense و در نزدیکی میدان Castilla قرار گرفته است.

دپارتمان استورهای El Corte Inglés

مجموعه فروشگاه های زنجیره ای El Corte Inglés در اروپا بزرگ ترین مجموعه و در جهان چهارمین مجموعه فروشگاهی هستند. این فروشگاه ها را با فروشگاه های مشهوری مانند گالری لافایت پاریس مقایسه می نمایند. این مجموعه در مراکز شهرهای مختلف اسپانیا شعبه دارد و از چندین ساختمان تشکیل می گردد که مجموعه ای از برترین برندها را دور هم جمع نموده است. از مشهورترین برندهایی که فروشگاه های آنها را در این دپارتمان استورها خواهید دید می توان لویی ویتون، آرمانی، کارتیه، گوچی، بولگاری، دیور، لاکست، گارسیا و ده ها برند دیگر را نام برد. خرید در این فروشگاه ها ارزان نیست. گرچه در سال های اخیر این مجموعه کوشش نموده تا با افزودن تنوع محصولات، قیمت ها را متعادل تر کند تا بتواند رقابت بهتری داشته باشد. اما با وجود گران بودن محصولات، خدمات مشتری در این فروشگاه ها بی نقص است. این ویژگی در کنار نزدیک بودن فروشگاه ها به مرکز شهر و ارائه محصولات متنوع، سبب شده که دپارتمان استورهای El Corte Inglés به محبوب ترین فروشگاه ها در اسپانیا تبدیل شوند. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

در این دپارتمان استورهای مادرید خدمات ویژه ای برای گردشگران در نظر گرفته شده است:

  • هدیه خوش آمدگویی: 10 درصد تخفیف

در این فروشگاه ها با ارائه مدارکی از قبیل پاسپورت می توانید کارت تخفیف ده درصدی بگیرید. با استفاده از این کارت تخفیف می توانید در دپارتمان های فشن، اکسسوری، ورزشی، عطر و لوازم آرایش، منسوجات، کفش، سوغات و... با تخفیف خرید کنید.

  • نقشه شهر

با دریافت این نقشه رایگان، هدایت های لازم برای اطلاع از بخش های مختلف شهر و جاذبه های گردشگری آن به شما ارائه می گردد.

  • استرداد مالیات بر ارزش افزوده

اگر شهروند اتحادیه اروپا، جزایر قناری و Ceuta و Melilla نیستید، می توانید برای استرداد مالیات بر ارزش افزوده محصولات خریداری شده از فروشگاه با مبلغ بیش از 90/15 یورو درخواست بدهید.

  • مترجم

اگر می خواهید با پرسنل فروشگاه صحبت کنید، در بخش اطلاعات گردشگران، یک مترجم که به زبان شما صحبت می نماید، شما را هدایت خواهد نمود و در صورت احتیاج، در طول خرید شما را همراهی می نماید.

  • تبدیل ارز

در بخش خدمات مشتریان شما می توانید ارز خود را به یورو تبدیل کنید.

اوت لت های مادرید

اوت لت ها بهترین مراکز برای خریدی مقرون به صرفه هستند. در حوالی مادرید، چندین اوت لت بزرگ وجود دارد.

  • Las Rozas Village

این اوت لت یکی از بهترین اوت لت های مادرید است که در Las Rozas در 20 کیلومتری مادرید قرار گرفته است. در تمام طول سال و هفت روز هفته می توانید از تخفیف های 70 درصدی برندهای لوکس لباس در این فروشگاه بهره ببرید. این اوت لت فقط مختص لباس است. کلوین کلاین، لاکست، ورساچه، آرمانی، باربری و... در این فروشگاه به عرضه محصولات خود می پردازند. در این اوت لت، خبری از لوازم منزل و زیورآلات و اکسسوری نیست.

  • San sebastián de los Reyes

این اوت لت یکی از بزرگ ترین اوت لت های اسپانیا، در 19 کیلومتری مادرید قرار گرفته است. با مترو به راحتی می توانید خود را به این فروشگاه برسانید. در 120 فروشگاه این مرکز، علاوه بر پوشاک، محصولاتی مانند زیورآلات، لوازم منزل و اکسسوری هم به فروش می رسد. یک پارک در نزدیکی فروشگاه وجود دارد.

  • Factory Getafe

این فروشگاه، یکی از متنوع ترین اوت لت های اسپانیا است که در ختافه، در 16 کیلومتری از مادرید و داخل مرکز خرید Nassica قرار گرفته است. این فروشگاه، 20500 مترمربع وسعت و 85 فروشگاه پوشاک، اکسسوری و... دارد. از ویژگی های مهم این اوت لت، یکی تنوع محصول و دیگری قرار دریافت در مرکز خرید است که رستوران، سینما و فروشگاه های متعدد دارد. برندهایی چون ماسیمو دوتی، زارا، لیوایز و... را در این فروشگاه پیدا خواهید کرد.

  • Factory Las Rozas

این اوت لت در 20 کیلومتری مادرید قرار گرفته است و از ویژگی های مثبت این اوت لت این است که فقط 300 متر با اوت لت Las Rozas Village فاصله دارد. بنابراین شما با یک تیر می توانید دو نشان بزنید و در یک روز از هر دو فروشگاه دیدن کنید. این فروشگاه که در سال 1996 افتتاح شده، اولین اوت لت اسپانیا است. پارکینگ رایگان و رستوران در فروشگاه وجود دارد. 35 فروشگاه این اوت لت، محصولاتی مانند پوشاک، لوازم منزل و زیورآلات عرضه می نمایند.

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1337

به "بهترین مکان ها برای خرید در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای خرید در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید