مدل های جدید شومینه در دکوراسیون منزل های مدرن و امروزی

به گزارش هیو بلاگ، هر چه به فصل سرد زمستان 94 نزدیک می شویم بیشتر و بیشتر به فکر روشن کردن و جمع شدن بدور شومینه های منزلمان می افتیم. در این مطلب با سه نمونه از مدل های جدید شومینه در سبک مدرن آشنا خواهیم شد که مطمئنا نمونه های شبیه به آنها را کمتر در جایی دیده اید. این شومینه های زیبا با نورپزدازی صحیح همراه شده اند تا تبدیل به بهترین نقطه کانونی در دکوراسیون اتاق نشیمن شوند. با چنین طراحی هوشمندانه ای حتی در فصل هایی غیر از پاییز و زمستان که از شومینه ها استفاده نمی گردد بازهم می توان از آنها بعنوان یک عنصر دکوراتیو شیک و زیبا در خانه استفاده کرد.

مدل های جدید شومینه در دکوراسیون منزل های مدرن و امروزی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در زمینه طراحی شومینه شیک و مدرن اصولی وجود دارد که تنها با آنالیز و رعایت آنها می توان به یک نتیجه مطلوب رسید. موقعیت قرار گیری شومینه، مواد بکار رفته و هدف از ساخت شومینه از جمله عوامل مهم در این زمینه هستند.

در فصل زمستان معمولا دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی تغییر مکان پیدا می نمایند و مبلمان بگونه ای چیده می شوند که شومینه در راس توجه و مرکز بینایی قرار می گیرد و سایر لوازم براساس موقعیت شومینه تنظیم می شوند. به همین خاطر داشتن مدل شومینه ای که احساسی دنج و گرم در خانه پدید بیاورد اهمیت زیادی پیدا می نماید. شومینه هایی که در زیر مشاهده می کنید همگی تضمین نماینده یک بحث و گقت و گوی گرم و دوست داشتنی در فصل سرد زمستان هستند.

مدل های جدید شومینه

منبع: اتاق
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5701

به "مدل های جدید شومینه در دکوراسیون منزل های مدرن و امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید شومینه در دکوراسیون منزل های مدرن و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید