قره حسنلو: قول صعود به المپیک را می دهم، انصاری: آذربایجانی ها پیشنهاد ماهی 7.5 میلیون حقوق را دادند، نرفتم

به گزارش هیو بلاگ، مهدی انصاری و بنیامین قره حسنلو اعضای تیم ملی شنا با حضور در برنامه سلام صبح بخیر به آنالیز حال و روز شنای ایران در راه المپیک 2020 پرداختند.

قره حسنلو: قول صعود به المپیک را می دهم، انصاری: آذربایجانی ها پیشنهاد ماهی 7.5 میلیون حقوق را دادند، نرفتم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، انصاری در ابتدا گفت: شرایط خوبی نسبت به قبل داریم و اولین باری است که چهار نفر مدعی برای کسب المپیک داریم و علاوه بر من و بنیامین، آقایان غلام پور و یاوری هم هستند. ما اردوهای متعدد و تمرین های سنگینی را پشت سر گذاشتیم و نتایج خوبی کسب کردیم. امیدوارم با حمایت های بیشتر به این مهم دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: رکورد پروانه ام 53، 52 است. ورزش ما ورزش صدم ثانیه ها است و باید کوشش زیادی کنیم آخرین بار این رکورد را سال 2017 رفتم و به خاطر آسیبهایی که داشتم سختی کشیدم. سال 2014 در بازی های آسیایی در حرکت شنا کتفم در رفت از آن موقع دارم درد را تحمل می کنم، چون به من گفتند باید عمل کنم اما این درد را تحمل کردم چون اگر عمل می کردم عملکرد قبل را نمی توانستم داشته باشم.

این شناگر جوان کشورمان ادامه داد: قبل از مسابقات هند هم از ناحیه چانه و کتف دچار مشکل شدم و نتوانستم انرژی کافی را داشته باشم. در 100 متر پروانه در 20 متر ابتدایی شانه ام خالی می کرد و در حالی که یکی دو متر از بقیه جلوتر بودم اما باعث شد اولی را با سومی عوض کنم.

در ادامه قره حسنلو نیز گفت: در مسابقات پیش رو با وجود امکانات کم و مسائل نتیجه خوبی گرفتیم. من در 50 متر آزاد حدود 30 صدم نیاز دارم که ورودی المپیک را بیاورم و این قول را می دهم که می خواهیم برای پرچم کشور افتخار کسب کنیم.

انصاری درباره قرارداد سالیانه گفت: پیارسال قرارداد من 17 میلیون بود که 4 ماه آخر سال لیگ آغاز می گردد و برای این چهار دوره باید یک سال تمرین کنیم.

قره حسنلو هم به قرارداد 7 میلیونی اش اشاره نمود و اطلاع داد: مایوی حرفه ای هم 7 میلیون قیمت دارد!

انصاری نیز ادامه داد: حقوق ماهیانه نداریم چند ماه در اردو هستیم و برای مسابقات قبل از اعزام یکی دو میلیون پاداش می دهند. شرایط فدراسیون ما سخت است و سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو را حمایت می نماید که همه رده های سنی دارد و باید هزینه زیادی گردد. اعزام ها هزینه زیادی دارد و نمی گردد تقصیرها را به گردن فدراسیون انداخت به ویژه که بودجه کم شده است.

وی درباره پاداش هایی که باید به او داده می گردد، توضیح داد: من یک برنز انفرادی و دو برنز تیمی کسب کردم و بنا بر تغیین وزارتخانه من باید 16 سکه می گرفتم. طلا 20 سکه، نقره 12 و برنز 8 سکه بود و این در سایت هم درج شده بود بعد زدند زیرش و گفتند ما گفتیم 20، 10، 5. به هر حال قرار شد 16 سکه به من بدهند اما گفتند سکه گران شدده و نمی توانیم و طوری گفتند که انگار من سکه را گران نموده ام! دست من که نیست. گفتند به تومان مبلغی را می دهیم که 16 سکه 80 میلیون می شد اما خاتمه به من 10 میلیون دادند!

قره حسنلو نیز گفت: به من 4 میلیون دادند. دیگر حساب نکردم قرار بود چقدر بدهند و 4 میلیون دادند چون فکر نمی کردم پاداش را بدهند. البته برای اینکه از دلمان دربیاروند قبل از سفرها هم یکی دو میلیون تومان پول می دهند.

انصاری درباره پیشنهادات خارجی شرح داد: من و بنیامین یک پیشنهاد از لیگ مالزی داشتیم. 2017 هم که بازی کشورهای اسلامی در باکو بود، با من صحبت کردند که برای باکو مسابقه بدهم و ماهیانه قرار بود 7 و نیم میلیون حقوق بدهند و اسکان و محل تمرین هم بر عهده آنها باشد.

در این لحظه حسنلو با کنایه گفت: اندازه یک سال قرارداد من در لیگ!

او هم درباره پیشنهادات خارجی اش گفت: برای تیم باشگاهی مالزی پیشنهاد داشتیم اما من و مهدی بابت عرق ملی یا هرچیزی که هست نتوانستیم این کار را بکنیم. در این لحظه مجری برنامه گفت بازی باشگاهی است و ربطی به عرق ملی ندارد که هر دو تاکید کردند مسائلی دارند.

انصاری یادآور شد: ما چون سربازی نرفته ایم برای خروج از کشور باید نامه سه امضایی بگیریم و هر بار خیلی اذیت می شویم. هر بار هم قانون عوض می گردد. برای مالزی یک قانونی بود، برای سفر بعدی قانون عوض شد و چیز ثابتی وجود ندارد. هر بار سه چهار ساعت الاف می شویم، خستگی برایمان می ماند. همواره دقیقه نود کارهایمان اوکی می گردد و 12 شب به ما می گویند به اداره گذرنامه بروید!

وی درباره راستا کسب سهمیه و اینکه چرا به مسابقات روسیه نرفتید، شرح داد: قرار بود من و بنیامین همراه یکی از مربیان به کازان برویم. همانطور که می دانید ما هر سفری که می رویم حراست باید با ما باشد و بلافاصله بعد از کازان باید به قطر می رفتیم و علیرضا و سینا هم به ما اضافه می شدند. چون تعدادمان بیشتر می شد باید حراستی هم با ما می آمدو از کازان با ما می بود و این هزینه های هتل و بلیت را افزایش می داد و فدراسیون هم وضع زیاد خوبی ندارد و این موضوع باعث شد سفر کنسل گردد.

این شناگر ادامه داد: سفر بعدی مان در آبان ماه به قطر خواهد بود که برای کسب سهیمه می جنگیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 556

به "قره حسنلو: قول صعود به المپیک را می دهم، انصاری: آذربایجانی ها پیشنهاد ماهی 7.5 میلیون حقوق را دادند، نرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قره حسنلو: قول صعود به المپیک را می دهم، انصاری: آذربایجانی ها پیشنهاد ماهی 7.5 میلیون حقوق را دادند، نرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید