غرور به استقلال ضربه می زند، حسینی به ریکاوری احتیاج دارد

به گزارش هیو بلاگ، منصور رشیدی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: استقلال در ملاقات برابر نفت مسجد سلیمان با بدشانسی و اشتباه حسینی از کسب 3 امتیاز محروم شد و نتوانست فاصله خود را با رقبا بیشتر کند البته آنها در عین بدشانسی 3 بار توپشان به تیر دروازه خورد اما خوش شانس بودند که صنعت نفت، تراکتور و سپاهان نتوانستند برابر حریفانشان به پیروزی رسیده و همین مسئله باعث شد تا فکری و بازیکنانش در صدر جدول باقی بمانند.

غرور به استقلال ضربه می زند، حسینی به ریکاوری احتیاج دارد

وی در خصوص نساجی مازندران هم گفت: این تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته و به خاطر همین نتایج ضعیف، تغییرات زیادی در این تیم صورت گرفت. مجید جلالی ریسک بزرگی کرد و در این شرایط سخت، راهنمایی این تیم بحران زده را به عهده گرفت. اما اعتقاد دارم با تجربه ای که سرمربی نساجی دارد می تواند در آینده این تیم را از بحران خارج کند.

وی تاکید نمود: نساجی به دنبال این است تا بتواند برابر استقلال یک بازی خوب به نمایش گذاشته و سه امتیاز را از آن خود کند. به طور حتم تمامی بازیکنان نساجی با تمام توان به میدان خواهند آمد تا بتوانند با دست پر به قائم شهر بازگردند.

رشیدی در خصوص استقلال هم گفت: آبی پوشان باید هوشیار باشند که اسیر نساجی نشوند. اگر آنها فکر نمایند که از پیش برنده هستند کار برایشان سخت خواهد شد. غرور می تواند به استقلال ضربه زده و این تیم را از صدر جدول پائین بکشد. بنابراین احتیاج است که فکری قبل از آغاز هر تمرین با بازیکنانش در این خصوص صحبت نموده تا آنها روز آدینه یک بازی قابل قبول را به نمایش گذاشته و سه امتیاز را از آن خود نمایند.

وی در خصوص انتقادهایی که حسینی به دلیل گلی به استقلال زد، می گردد، گفت: حسینی یک دروازه بان خوب است اما به اعتقاد من مدت های زیادی بود که بازی ننموده بود و او در شرایط آرمانی قرار نداشت و همین مسئله باعث شد که این اشتباه فاحش را مقابل نفت انجام دهد. حالا وظیفه کادر فنی این است که او را ریکاوری کند تا او بتواند به شرایط خوب گذشته برگردد و از حاشیه ها به دور گردد. به اعتقاد من استقلال دو دروازه بان خوب دارد که اگر هر دو در شرایط روحی خوبی باشند نقطه اطمینان آبی پوشان خواهند بود.

دروازه بان سابق استقلال درپایان در خصوص لیگ قهرمانان و حضور استقلال در یک گروه سخت گفت: در لیگ قهرمانان سالهاست که تیم های ایرانی نتوانستند به قهرمانی دست پیدا نمایند اگر چه پرسپولیس در سالهای گذشته دو بار به فینال این مسابقات حساس رسید اما از رسیدن به جام محروم بود. آبی پوشان اگر می خواهند به قهرمانی در این دوره از لیگ قهرمانان فکر نمایند باید نقاط ضعف خود را ترمیم نموده و با جلب بازیکنان خوب، خود را آماده آغاز این لیگ حساس نمایند.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7086

به "غرور به استقلال ضربه می زند، حسینی به ریکاوری احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرور به استقلال ضربه می زند، حسینی به ریکاوری احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید