طهرانچی: نیازمند شبکه سازی جدی برای اتصال اربعین به ظهور امام زمان(عج) هستیم

به گزارش هیو بلاگ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر بخواهیم اربعین به ظهور امام زمان(عج) متصل گردد به شبکه سازی بسیار جدی نیازمند هستیم.

طهرانچی: نیازمند شبکه سازی جدی برای اتصال اربعین به ظهور امام زمان(عج) هستیم

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با دانشجویان مسلمان در کربلای معلی، با بیان اینکه دین اسلام، دین خاتم است، گفت: این دین باید توسط انسان کامل اداره گردد و جامعه و تمدن اسلامی به وجود آید.

وی با تأکید بر اینکه امیرالمومنین(ع) الگویی از انسان کامل است، گفت: انتظار، بخشی از دین خاتم است و اگر انتظار رخ ندهد جلوه تمدنی دین خاتم عرضه نشده است. معتقدیم امامی از فرزندان فاطمه زهرا(س) خواهد آمد و جامعه اسلامی را تشکیل می دهد.

طهرانچی با اشاره به قیام امام حسین (ع) اعلام نمود: این امام بزرگوار خون خود را داد تا جهانیان را از جهالت و سرگردانی نجات دهد. پیغام عاشورا زنده و پایدار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ما در برابر اربعینی که امام حسین(ع) ساخته باید انجام وظیفه کنیم، گفت: دانشمندان غرب همه به دنبال کشف فلسفه اربعین هستند. اربعین می تواند تمدن غرب را بشکند، تمدن غرب چون در ضلالت است، شکننده است.

وی با تأکید بر اینکه جریان سازی اربعین نیازمند گفتمان سازی است، گفت: در شبکه سازی این جریان ضعیف عمل کردیم. در اربعین حضور حداکثری مردم ضروری است.

طهرانچی تأکید کرد: اگر بخواهیم اربعین به ظهور امام زمان (عج) متصل گردد، به شبکه سازی بسیار جدی نیازمند هستیم. باید در مقابل شبکه سازی دشمن یک شبکه اربعین ایجاد کنیم که زمینه ساز و مقدمه ظهور امام زمان (عج) گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حرکت های دانشجویی، همواره مبارک و تأثیرگذار است.

وی در سرانجام از حضور در کربلای معلی و جمع دانشجویان ابراز خرسندی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 495

به "طهرانچی: نیازمند شبکه سازی جدی برای اتصال اربعین به ظهور امام زمان(عج) هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طهرانچی: نیازمند شبکه سازی جدی برای اتصال اربعین به ظهور امام زمان(عج) هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید