طرح های گردشگری و ورزشی ساحلی بوشهر تدوین شد

به گزارش هیو بلاگ، شهردار بوشهر گفت: یکی از ظرفیت های مهم بوشهر استفاده از ظرفیت های ساحل در حوزه گردشگری وورزشی است که در این عرصه طرح های آن تدوین شده است.

طرح های گردشگری و ورزشی ساحلی بوشهر تدوین شد

از سفر با قیمت تور سفر به کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، غلامعلی میگلی نژاد ظهر امروز نشست ستاد ساماندهی سواحل بوشهر با اشار ه به به نقش مهم سواحل در اجرای طرح های ورزشی و گردشگری گفت: با توجه به اینکه بوشهر دارای سواحل زیبا و بکری است باید از این ظرفیت در راستای خدمات تفریحی و ورزشی بهره جست.

وی با تاکید بر استفاده از سواحل بوشهر برای تقویت نشاط و شادابی شهروندان توضیح داد: سواحل از ظرفیت های مهم مناطق برای اجرای طرح های تفریحی و توریستی بشمار می رود که در این راستا باید بهره لازم برده گردد.

شهردار بوشهر با تاکید بر ساماندهی سواحل در حوزه گردشگری اضافه کرد: برای ساماندهی سواحل شهر بوشهر احتیاج به مشارکت و همکاری همه دستگاه های اجرایی است بگونه ای که 5 درصد سواحل شهر بوشهر ساماندهی می گردد.

میگلی نژاد سواحل را بزرگترین امتیاز برای جذب توریسم دانست و با اشاره به تدوین طرح های گردشگری و ورزشی ساحلی بوشهر بیان نمود: یکی از ظرفیت های مهم بوشهر استفاده از ظرفیت های ساحل در حوزه گردشگری وورزشی است که در این عرصه طرح های آن تدوین شده است.

وی با بیان اینکه تداخل بعضی از دستگاه های اجرایی در ساماندهی سواحل گرفتاری های زیادی برای شهرداری ایجاد نموده تاکید نمود: انتظار می رود استانداری و فرمانداری بوشهر با هماهنگی لازم مسائل موجود را برطرف نمایند.

شهردار بوشهر از ساخت پلاژ ویژه آقایان خبرداد و گفت: هدف از ساخت پلاژ آقایان در بوشهر جلوگیری از شنای مختلط در دریا است که برای اجرای این طرح که اعتبار آن تخصیص یافته احتیاج به مشارکت بیشتر اداره کل حفاظت محیط زیست، دریابانی، فرمانداری و اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر است.

میگلی نژاد با تاکید بر برطرف مسائل در ساخت پلاژ و برطرف اختلاف میان دستگاه های اجرایی بوشهر توضیح داد: در حالی که دستگاه های اجرایی برای حل مسائل مردم کوشش می نمایند وجود این اختلافات به نفع مردم نیست و این نشان می دهد دستگاه های اجرایی ذیربط مانع اصلی در احداث پلاژ آقایان در بوشهر هستند.

وی با تاکید بر هم افزایی دستگاه های مختلف برای رسیدن به اهداف تدوین شده گفت: اگر همه دستگاه ها برای استفاده از ظرفیت ساحل بوشهر همکاری نمایند رضایتمندی مردم بوشهر در پی دارد.

شهردار بوشهر از ساخت پیست دوچرخه سواری در ساحل بوشهر خبرداد و گفت: با توجه به اجرای طرح های ایستگاه دوچرخه سواری در سطح شهر بوشهر در صورت موافقت با استحصال 15 متر از ساحل دریاپیست دوچرخه سواری ساحلی با استانداردهای بین المللی احداث می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1396

به "طرح های گردشگری و ورزشی ساحلی بوشهر تدوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های گردشگری و ورزشی ساحلی بوشهر تدوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید