دلایل محبوبیت مین در چیست؟ ، جذابیت های استان مین

به گزارش هیو بلاگ، آیا در پی دلیلی برای بازدید از یکی از شمالی ترین استان های انگلستان می گشت؟ آیا دلایل محبوبیت مین را میدانید؟ استان مین (Maine) برای منظره ها متنوع خود، بخشندگی مردم و سرزمینش، دریا، حیوانات خانگی و شگفتی های طبیعی خود مشهور است. بعلاوه نویسندگان و خرده فروشان این شهر نیز از دیگر دلایل معروفیت آن است. این شهر برای تمامی سلیقه ها مناسب است به طوری که شما تنها، با خانواده و یا همراه دوستانتان می توانید سفر به مین را به رویایی ترین حالت تجربه کنید. 10 مورد از زیبایی ها و جذابیت های مین را در این مطلب خبرنگاران به شما معرفی خواهیم کرد.

دلایل محبوبیت مین در چیست؟ ، جذابیت های استان مین

دلایل محبوبیت مین: خرچنگ های مین

شاید تا به حال یک خرچنگ نخورده باشید و یا صید یک خرچنگ را از نزدیک مشاهده ننموده باشید! در شهر مین می توانید با خیالی راحت در پی صید و میل کردن یک خرچنگ تازه باشید. حتی اگر انواع خرچنگ ها با انواع پخت ها راتجربه نموده اید، تا زمانی که یک خرچنگ از خلیج مین نخورده باشید نمی توانید طعم فوق العاده آن را درک کنید.

دلایل محبوبیت استان مین: فانوس های دریای مین

بیش از60 فانوس دریای در مین وجود دارد. اگر شما عاشق فانوس های دریای هستید، می توانید با اشتیاق زیاد به سمت این شهر فوق العاده حرکت کنید. بعضی از آن ها به راحتی قابل دسترس هستند و برای بعضی دیگر باید مسیرهای طولانی را طی کنید تا پیروز به دیدنشان شوید. سالانه مراسم ها و تورهایی برای بازدید از این فانوس ها برگزار می گردد.

دلایل محبوبیت مین: ساحل های مین

سواحل دریای مین 3478 مایل طول دارند که حتی از سواحل کالیفرنیا نیز طولانی تر هستند. بسیاری از این ساحل ها سنگی هستند و آب سرد اطلس بر آن ها می ریزد. بعلاوه سواحل شنی مین نیز در تابستان ماند ساحل های رویایی و جادویی خواهند بود و قدم زدن برروی آن ها مانند خوابی عجیب و لذت بخش است.

دلایل محبوبیت استان مین: گوزن شمالی

یک حیوان ملی! وزارت شیلات و حیات وحش تخمین زده است که حدود 76 هزار گوزن شمالی در اطراف این شهر زندگی می نمایند! آن ها به طور روزانه 71 پوند غذا می خورند که اغلب این خوراک گیاهان هستند. یک دوربین برای ثبت لحظه ای که یک گوزن شمالی می بینید حتما همراهتان داشته باشید.

دلایل محبوبیت مین: پارک ملی Acadia

یکی از دلایل معروفیت استان مین، پارک ملی آن است! این پارک اولین پارک تاسیس شده در شرق رودخانه می سی سی پی است. سرگرمیات و چالش های گوناگونی در این پارک تدارک دیده شده اند. از جمله این سرگرمیات می توان به غواصی، پیاده روی، دوچرخه سواری و صعود اشاره نمود.

دلایل محبوبیت استان مین: L.L. Bean

در ساعات نیمه شب به یک جفت جوراب نیاز دارید؟! این فروشگاه همواره باز است تا تمامی سفارش ها را دریافت کند و برای مشتریان ارسال کند. پاسخگویی 24 ساعته و در عین حال کامل و با کیفیت این فروشگاه باعث شده تا به یکی از محبوب ترین شرکت های الکترونیکی آمریکا تبدیل گردد.

دلایل محبوبیت مین: میوه بلوبری

اگر تا یه حال طعم فوق العاده یک بلوبری وحشی را امتحان ننموده اید، شما در خطر یک باخت بزرگ هستید! این جواهرهای خوشمزه آبی رنگ یکی از برترین میوه های جهان هستند که شما می توانید تنها برای امتحان کردن آن ها پا به سرزمین مین بگذارید.

دلایل محبوبیت استان مین: کوه ها

اگر از جاذبه های طبیعی این استان فقط ساحل های آن چشم شما را گرفته است، کافیست تا نگاهی به غرب بیاندازید تا با کوه های بلند و زیبای آن روبرو شوید. محلی فوق العاده و مجذوب کننده برای کوه نوردان و طبیعت گردان!

دلایل محبوبیت مین: کشتی های بادبانی

کشتی های بادبانی در مین چیزهایی هستند که مسلما در سفر به مین خواهید دید. استان مین به خاطر کشتی های بادبانی زیادی که دارد، مسافران و گردشگر های زیادی را به خود جذب نموده است. کشتی های بادبانی قدیمی و کلاسیکی روزانه مسافران زیادی را برای سرگرمی بر روی دریا و اقیانوس جابجا می نمایند. اگر در پی فاصله گرفتن از خستگی های روزمره و کاری هستید، کافیست یک روز راهنمایی زندگی خود را به دست ناخدای کشتی های بادانی بسپارید...

دلایل محبوبیت استان مین: نویسنده ها

شهر مین محل تولد دو تن از نویسندگان بزرگ آمریکاییست. Stephen King و Henry Wadsworth Longfellow هر دو در این استان به جهان آمده اند. شمایی که این دو را می شناسید و علاقه دارید تا اطلاعات بیشتری را درباره آن ها به دست آورید می توانید سفر به مین را تجربه کنید و خانه Wadsworth Longfellow را ببنید و یا تورهای مربوط به King را مورد استفاده قرار دهید.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 12790

به "دلایل محبوبیت مین در چیست؟ ، جذابیت های استان مین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل محبوبیت مین در چیست؟ ، جذابیت های استان مین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید