طرح های مطالعاتی و مرمتی کران های روستای کندوان بازنگری می شوند

به گزارش هیو بلاگ، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، طرح های مطالعاتی و مرمتی کران های روستای کندوان بازنگری می شوند.

طرح های مطالعاتی و مرمتی کران های روستای کندوان بازنگری می شوند

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جریان چیست؟

احمد حمزه زاده اضافه کرد: با توجه به اهمیت و صندلی روستای تاریخی کندوان در ابعاد ملی و بین المللی، آسیب شناسی مسائل موجود و همچنین رعایت ضوابط بافت تاریخی در این روستا لازم است.

وی گفت: کران های دستکند به عنوان ویژگی منحصر بفرد این روستا بوده و نگهداری از آنها وظیفه ای عمومی برای اهالی روستا همچنین دستگاه های ذی ربط است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هیات راهبردی پایگاه ملی کندوان در سال جدید گفت: همچنین نصب درب، پنجره و پل های چوبی در این روستا براساس ضوابط تاریخی در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد.

حمزه زاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت غنی این روستای تاریخی در زمینه توسعه گردشگری، چندین طرح سرمایه گذاری و اعطای مجوز بومگردی در کندوان نیز در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد و تصمیمات لازم برای اجرای آنها اتخاذ می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8142

به "طرح های مطالعاتی و مرمتی کران های روستای کندوان بازنگری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های مطالعاتی و مرمتی کران های روستای کندوان بازنگری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید