شرایط اقتصادی نفت بحرانی است ، بازیکنان پولی نگرفته اند

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان ظهر امروز پنجشنبه پیش از بازی با تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر با بیان اینکه مسئولان باشگاه و بازیکنان چشم امیدشان به مسئولان است، گفت: از بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم که از جان مایه می گذارند اما 6 ماه است که بازیکنانم یک ریال پول به خانه نبردند.

شرایط اقتصادی نفت بحرانی است ، بازیکنان پولی نگرفته اند

وی بیان اینکه مسئولان خواهان زمان بیشتری برای حمایت از تیم شدند، اضافه نمود: از سعید محمد هم می خواهم که اگر امکان دارد به اسکندری زیر مجموعه خود دستور بدهد که ما را در منطقه آزاد ببینند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بازی مقابل تیم هم استانی را سخت بیان کرد و گفت: شناخت کاملی از لحاظ روحی، روانی و تاکتیکی و تکنیکی فولاد داریم و بازی مقابل این تیم در اهواز آسان نخواهد بود.

منصوریان اضافه نمود: اگر در بازیکنان میل خواستن و جنگیدن وجود داشته باشد شرایط روحی آنها همچون دو بازی گذشته باشند می توانیم اهواز را با دست پر ترک کنیم.

وی گفت: باید تمرکز بالایی داشته باشیم و صددرصد نظم را رعایت کنیم تا دست پر از اهواز خارج شویم.

تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 17 فردا در استادیوم شهدای فولاد خوزستان رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11335

به "شرایط اقتصادی نفت بحرانی است ، بازیکنان پولی نگرفته اند" امتیاز دهید

2 کاربر به "شرایط اقتصادی نفت بحرانی است ، بازیکنان پولی نگرفته اند" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اقتصادی نفت بحرانی است ، بازیکنان پولی نگرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید