سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آزادشهر معرفی شد

به گزارش هیو بلاگ، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان و فرماندار شهرستان آزادشهر محمدطه عسگری به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر معرفی گشت.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آزادشهر معرفی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، در مراسم معارفه ای که صبح دوشنبه 30 تیرماه 99 به این منظور و با حضور احمد تجری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان و سیدرسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، محمدطه عسگری به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر منصوب و از زحمات علیرضا حصارنوی در این سمت تقدیر و تجلیل شد.

از سوابق محمدطه عسگری می توان به رئیس موزه سنگ به مدت دوسال، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بندر گز به مدت 4 سال، کارشناس مسئول واحدهای پذیرایی بین راهی و خانه مسافر، کارشناس بافت تاریخی گرگان(استرآباد) اشاره کرد.

علیرضا حصارنوی نیز چندی پیش به سمت سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامیان منصوب شد.

در حکم انتصاب محمدطه عسگری آمده است:

ضمن آرزوی توفیق روزافزون، نظر به سوابق موثر و تجارب ارزشمند، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره شهرستان آزادشهر منصوب می شد.

انتظار می رود با توجه به شرح وظایف مشخص شده، ضمن هماهنگی لازم با اینجانب نسبت به انجام امور محوله و رشد و بالندگی آن شهرستان در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهتمام لازم را به عمل آورده، پیروز و موید باشید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4521

به "سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آزادشهر معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آزادشهر معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید