رمضانی: بازیکنان استقلال غیرت شان را نشان دادند، جواب خاصی به AFC دادیم

به گزارش هیو بلاگ، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال غیرت به خرج داده و با پیروزی مقابل الریان قطر از عرق ملی دفاع کردند.

رمضانی: بازیکنان استقلال غیرت شان را نشان دادند، جواب خاصی به AFC دادیم

سعید رمضانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برتری 5 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الریان قطر در مرحله سوم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و راهیابی آبی پوشان به مرحله گروهی، گفت: در شرایط خیلی سخت وارد مسابقات شدیم، اما به بچه های خودمان ایمان داشتیم. همه دست به دست هم داده و غیرت شان را نشان دادند تا دل مردم را شاد کنند. با این دو پیروزی، جواب خاصی به AFC داده و غیرت همیشگی تیم های ایرانی را نشان دادیم.

وی اضافه کرد: امکانات قطری ها و هزینه های شان قابل قیاس با ما نیست، اما بازیکنان ما غیرتی بازی و از عرق ملی دفاع کردند. این بازیکنان قابل ستایش هستند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به بیاینه AFC که بیان کرده که میزبانی تیم های ایرانی برای دور برگشت مرحله گروهی باید بررسی شود و حذف این بحش از بیانیه پس از چند ساعت، گفت: آن چیزی که بیان کرده بودند، این بود که بازی های رفت میهمان باشیم و برگشت میزبان. این مسئله هم به خاطر شرایطی بود که درباره بحث امنیت در ایران مطرح کرده بودند، اما شاید این بار سیاسی بازی شود و روی تیم های ایرانی فشار بیاورند تا بازی های برگشت نیز میزبان نباشند. هواداران پرشوری در ایران داریم و نباید از چنین بازی هایی محروم شوند.

رمضانی در خصوص محل برگزاری تمرینات استقلال در تهران بیان کرد: زمین نفت تهرانسر را گرفته ایم و دوباره به این محل خواهیم رفت. متأسفانه شرایط مجموعه انقلاب مناسب تمرین نیست.

وی در پایان گفت: باید تشکری ویژه از بازیکنان و تیم همراهی کاروان استقلال داشته باشم، دوستانی که همگی تلاش کردند و دست به دست هم دادند تا دل هواداران را شاد کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1741

به "رمضانی: بازیکنان استقلال غیرت شان را نشان دادند، جواب خاصی به AFC دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: بازیکنان استقلال غیرت شان را نشان دادند، جواب خاصی به AFC دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید