اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال بابت اشتباهات داوری

به گزارش هیو بلاگ، باشگاه سپاهان با صدور نامه ای به فدراسیون فوتبال اعتراض خود را به اشتباهات داوری در بازی با استقلال نشان داد.

اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال بابت اشتباهات داوری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان ، در پی اشتباه تاثیرگذار بیژن حیدری داور دیدار سپاهان و استقلال تهران ، این باشگاه اعتراض خود را به صورت کتبی به فدراسیون ارسال کرده است.

در متن این نامه چنین آمده است:

جناب آقای بهـاروند

سرپرست محترم فدراسیون فوتبال ج . ا . ایران

با سلام

احتراماً ، همانگونه که می دانید هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران برگزار شد و متأسفانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پی اشتباه محرز و تأثیر گذار داور بازی آقای بیـژن حیـدری که این اشتباه نیز توسط کارشناسان داوری تایید شده است، گل اول مسابقه را دریافت و در ادامه منجـر به شکست 2 بر یک این تیم مقابل استقلال تهران شد.

از آنجایی که سه هفته دیگر تا انتها مسابقات لیگ برتر باقی مانده است ، این باشگاه درخواست دارد باتوجه به حساسیت های بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و از آنجائی که حقی از تیمی ضایع نشـود ، نسبت به انتخاب داوران نهایت دقت را کرده زیرا پس از آن عذرخواهی داوران و دست اندرکاران دردی از تیم ها دوا نخواهد کرد و در این شرایط سخت که جامعه درگیر ویروس کرونا می باشد و هزینه های هنگفتی را به باشگاه ها تحمیل کرده است ، اشتباه داوران دیگر توجیه و جایگاهی ندارد.

متأسفانه اشتباه تأثیرگذار داور در دیدار سپاهان اصفهان و استقلال تهران باعث ضایع شدن حق سپاهان شده و طلایی پوشان را از جایگاه اصلی خود در جدول رده بندی دور کرده است.

در انتها ضمن تأکید مجدد بر دقت در انتخاب داوران سه هفته انتهای مسابقات ، خواهشمند است دستور فرمائید مباحث داوری این دیدار نیز مورد بررسی قرار گرفته و از نتیجه این باشگاه را مطلع سازند.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4746

به "اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال بابت اشتباهات داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال بابت اشتباهات داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید