برطرف موانع پیش روی 25 واحد تولیدی و اشتغالزایی در چرداول

به گزارش هیو بلاگ، معاون هماهنگی امور مالی استاندار ایلام گفت: موانع پیش روی 25 واحد تولیدی و اشتغالزایی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری در شهرستان چرداول برطرف شد.

برطرف موانع پیش روی 25 واحد تولیدی و اشتغالزایی در چرداول

شهریار عباسی، معاون هماهنگی امور مالی استاندار ایلام در نشست کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان که در شهرستان چرداول برگزار گردید، گفت: یکی از مسیر های تامین سرمایه برای ایجاد اشتغال، استفاده از ظرفیت بومی های سرمایه دار خارج از استان است که باید برای سرمایه گذاری در منطقه با آن ها رایزنی گردد.

عباسی، بر استفاده فرمانداران از ظرفیت ستاد برطرف موانع تسهیل تاکید نمود و اضافه نمود: با سفر به شهرستان های استان، مواردی که در ستاد های شهرستانی قابل برطرف شدن نیست را در کارگروه استانی برطرف موانع فراوری آنالیز خواهیم کرد.

معاون استاندار ایلام از ابلاغ مصوبه تازه هیأت دولت برای تسهیل سرمایه گذاری در کشور اطلاع داد و شرح داد: مطابق این مصوبه، واحد هایی که تعدیل نیرو داشته اند در صورتی که نیرو ها را برگردانند، از یک سری مشوق های مالیاتی و بیمه برخوردار خواهند شد.

عباسی، یکی دیگر از مزیت های این مصوبه را استفاده رایگان از ظرفیت فضای مراکز فنی و حرفه ای اعلام نمود و گفت: در صورت توسعه واحد ها و ایجاد اشتغال از ظرفیت فضا های فنی و حرفه ای به صورت رایگان استفاده نمایند.

وی در خاتمه اظهار داشت: مطابق این مصوبه واحد های فراوریی برای تامین مواد اولیه می توانند از معافیت های گمرکی استفاده نمایند.

خبرنگاران ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 12367

به "برطرف موانع پیش روی 25 واحد تولیدی و اشتغالزایی در چرداول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف موانع پیش روی 25 واحد تولیدی و اشتغالزایی در چرداول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید