راه اندازی دانشکده مهندسی شیمی و نفت در دانشگاه هرمزگان، در دستور کار است

به گزارش هیو بلاگ، معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: با پیگیری ها و حمایت های اجرا شده، راه اندازی دانشکده مهندسی شیمی و نفت در دانشگاه هرمزگان، در دستور کار است و باید با حمایت اقتصادی صنایع موجود در استان و همکاری استاندار هرمزگان با جدیت اجرایی گردد.

راه اندازی دانشکده مهندسی شیمی و نفت در دانشگاه هرمزگان، در دستور کار است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا 2019 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمدتقی نظر پور همچنین در جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنا دانشگاه هرمزگان در سال 98، ضمن ابراز تشکر از مشارکت خیرین در ساخت پروژه های خوابگاهی دانشگاه های وزارت علوم و تحقیقات و فناوری بر لزوم مناسب بودن معماری این سازه ها تأکید کرد و کیفیت محل زندگی دانشجویان در دوران تحصیل را در پیشرفت علمی آن ها بسیار مؤثر دانست.

دکتر علی اکبر شیخی فینی رئیس دانشگاه هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به پیشرفت های رخ داده در طول سال های 1392 تا 1398 به بیان گزارش عملکرد مدیریت این دانشگاه پرداخت.

دکتر نظرپور همچنین در ملاقات با استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت تقویت امکانات دانشگاه های استان به ویژه دانشگاه هرمزگان، مطرح کرد: در این راستا حمایت های لازم را خواهیم داشت و از استاندار هرمزگان نیز می خواهیم که یاری های خوبی به این دانشگاه داشته باشد.

وی ادامه داد: با پیگیری ها و حمایت های اجرا شده، راه اندازی دانشکده مهندسی شیمی و نفت در دانشگاه هرمزگان، در دستور کار است و باید با حمایت اقتصادی صنایع موجود در استان و همکاری استاندار هرمزگان با جدیت اجرایی گردد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، استاندار هرمزگان نیز در این ملاقات لزوم تقویت دانشگاه های استان در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در هرمزگان را از دیگر اولویت های مهم در حوزه علمی و دانشگاهی هرمزگان برشمرد که باید مورد توجه باشد.

معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون دائمی دانشگاه هرمزگان، در سفر به استان هرمزگان، ضمن بازدید از پروژه های در دست ساخت مانند استخر سرپوشیده، سالن همایش ها و سلف سرویس دانشگاه هرمزگان، از نزدیک در جریان فرایند احداث این پروژه ها نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1549

به "راه اندازی دانشکده مهندسی شیمی و نفت در دانشگاه هرمزگان، در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دانشکده مهندسی شیمی و نفت در دانشگاه هرمزگان، در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید