خبرنگاران خبرنگاری با طعم کرونا!

به گزارش هیو بلاگ، یزد- خبرنگاران- خبرهای این روزها و شب های خبرنگاران، طعم و بوی کرونا گرفته؛ یا مستقیم در ارتباط با کروناست و یا غیرمستقیم به آن مربوط می گردد و این سخت است که مدام از این ویروس آزار دهنده بنویسی و ندانی کی از آن خلاص می شویم.

خبرنگاران خبرنگاری با طعم کرونا!

از بس این روزها با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و بخصوص معاون فعال و پای کار بخش درمان این دانشگاه، مسوول روابط عمومی آن و همچنین پرستاران و کادر درمان بیمارستانهای مختلف و بخصوص بیمارستان شهید صدوقی و کارشناسان این حوزه تماس گرفتیم و حرف کرونا زدیم که دیگر کرونا زده شده ایم!.

هنوز عرق انتشار خبر مبتلایان کرونایی، خشک نشده که خبر فوتی ها می رسد؛ از آن سو وقتی می بینیم که بخشی از شهروندان یزدی هم رعایت نمی نمایند و با وجود هشدارهای مسوولان بهداشت و درمان، باز هم راهی خیابان یا ییلاقات استان می شوند رنجش خاطرمان چند برابر می گردد.

از بس نوشتیم در خانه بمانید و کسی برای حرفهای ما تره هم خورد نکرد ناراحت می شویم؛ از بس دلنوشته های پرستاران که با بیماران کرونایی سر و کار دارند را نوشتیم و باز هم گوش بعضی ها بدهکار نیست خستگی در تن ما می ماند.

از یک سو هر روز بر تعداد شهروندان مبتلا به این ویروس اضافه میگردد و از سوی دیگر روزانه چند پزشک و پرستار و کادر مظلوم درمان استان به دام این ویروس ناشناخته می افتند اما باز هم گوش ها کمتر می شنوند .

این روزها خبری جز خبر کرونا نداریم و اگر هم داشته باشیم کسی به آن توجهی نمی نماید و همه اذهان به کرونا معطوف شده است.

هنوز از خبر نبود ماسک در داروخانه ها فارغ نشدیم که خبر کمبود ژل و مواد ضد عفونی نماینده می رسد؛ داریم خبر مبتلایان کرونا و مرگ و میرهای آن را ردیف می کنیم که خبر می رسد مردم بعضی مناطق یزد برای خرید ماهی قرمز و سبزه و لباس و.. به خیابان آمده اند.

و در این حین وقتی گوش تلفن همراهت زنگ می خورد و گوشی را بر میداری در پشت خط تلفن، صدای پزشک یا پرستاری را می شنوی که نای حرف زدن ندارد، سرفه می نماید و حالش مساعد نیست اما پای کار است،؛ دیگری مادر بیمار لاعلاج دارد ما از بیمارستان خارج نشده، دیگر فرزند شیرخوار دارد اما در کنار کرونایی هاست و یکی دیگر همسر حامله دارد اما همچنان ایستاده تا کرونا را شکست دهد.

ما خسته نمی شویم، اونی که خسته هست کرونا است نه ما، رسالت ما نوشتن و اطلاع رسانی است، باز هم می نویسیم، شاید کرونا از رو برود و نه ایران بلکه دنیا را ترک کند.

ما کرونا را شکست می دهیم، شک نکنید، همه پای کار هستند و ما اهل قلم و رسانه هم هستیم، هرچند حضور ما در صحنه با حضور کادر درمان در صحنه، مصداق تفاوت از زمین تا آسمان را تداعی می نماید، آنها وسط میدان معرکه هستند و ما از دور دستی بر آتش داریم؛ اما هستیم تا آخر؛

ما کرونا را شکست می دهیم.

خبرنگار خبرنگاران یزد

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2509

به "خبرنگاران خبرنگاری با طعم کرونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خبرنگاری با طعم کرونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید