با نرسینو، بیمارستان در کنج خانه شماست

به گزارش هیو بلاگ، اگر یکی از اعضای خانواده بیمار گردد و به بستری در بیمارستان احتیاج داشته باشد، اطرافیان بیمار در کنار فشارروحی زیادی که تحمل می نمایند، تمام کوشش و تمرکزشان روی یاری به بیمار برای عبور از دوره بیماری و گذراندن دوره نقاهت است.

با نرسینو، بیمارستان در کنج خانه شماست

گاهی ممکن است این فرایند طولانی و از عهده اطرافیان بیمار در خانه یا بیمارستان خارج گردد. در این مواقع حضور و همراهی نیروی یاریی آموزش دیده و متبحر می تواند بخشی از فشار روی خانواده ها را کمتر کند.

از طرفی با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا شاید ترجیح بدهید تا جای ممکن از بیمارستان ها و آزمایشگاه های پزشکی دوری کنید.

در چنین مواقعی، اگر دنبال مشاوره آنلاین پزشکی با تعرفه دولتی، پرستار مطمئن در خانه و تجهیزات پزشکی باکیفیت و بانرخ مناسب هستید، نرسینو پیشنهاد ما به شماست.

نرسینو مجموعه ای از خدمات درمانی در قالب یک نرم افزار است و می تواند تمام انتظارات شما را از خدمات درمانی برآورده کند.

این نرم افزار در تمام مراحل درمان، شامل پیشگیری از بیماری، دوره درمان و پیگیری های پس از بهبود و نقاهت می تواند در کنار شما یا بیمار شما باشد و در حال حاضر نرسینو برای بیمارستان های فیروزگر و حضرت رسول زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی ایران فعال است.

نرسینو برای خدمات پرستاری در منزل

اگر در هر یک از موارد زیر به خدمات احتیاج داشته باشید، می توانید از نیروهای مجرب و آموزش دیده نرسینو در بخش های مختلف مثل روان پزشکی، جراحی و ... یاری بگیرید.

نیروهای نرسینو تمام کارهای بیمار و مراقبت از او را انجام خواهند داد؛ کارهایی مثل:

مراقبت از کودک، بیمار و سالمند در منزل

تزریقات سرم تراپی و پانسمان در منزل

درخواست پرستار در منزل

درخواست ویزیت پزشک

درخواست همراه بیمار

مشاوره آنلاین پزشکی

مشاوره آنلاین سرطان

نرسینو برای خدمات پاراکلینیک

انجام آزمایش در محل، شامل: تست کرونا (PCR)، آزمایش خون، آزمایش های چکاپ، آزمایش پروتئینی و برخی از آزمایش های بارداری

خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی در محل

رادیولوژی، سونوگرافی و نوار قلب

خدمات تخصصی پرستاری

پرسشنامه رایگان کرونا

فیزیوتراپی در محل

خدمات متفاوت بیمارستانی

با همه گیری کرونا و خطر شیوع بیماری در جامعه، برخی از بیمارستان ها به همراهان اجازه دیدار با بیمار را نمی دهند. در این مواقع خانواده بیمار بیش از هر زمان دیگر نگران شرایط بیمار و احتیاجهای او هستند.

در نرسینو این امکان فراهم شده است تا همراه بیمار در اپلیکیشن، ثبت سفارش دیدار با سرپرستار بخش داشته باشد.

پس از ثبت سفارش در زمان تعیینی سرپرستار به صورت تصویری تماس خواهد گرفت و آنها را در جریان شرایط بیمار قرار خواهد داد. به این ترتیب همراهان بیمار به راحتی می توانند با بیماران بستری در بخش های کرونایی در ارتباط باشند.

یکی دیگر از خدمات نرسینو پُرکردن شیفت های خالی پرستاری در بیمارستان هاست. بیمارستان می تواند تعداد پرستارهای مورداحتیاجش را در شیفت و بخش موردنظر در نرسینو اعلام کند، سپس این درخواست برای پرستاران همان بخش ارسال می گردد و درنتیجه شیفتی خالی نمی ماند.

دیگر خدمات نرسینو شامل اینهاست:

خرید آنلاین کارت همراه در بیمارستان حضرت رسول

درخواست پرستار شناور در شیفت بیمارستان

مشاوره آنلاین و رایگان با بخش

دیدار خارج از وقت (به زودی)

نرسینو و تجهیزات پزشکی

فروشندگان تجهیزات پزشکی ثبت شده در سامانه imed.ir یا اداره کل تجهیزات پزشکی و مورد تایید وزارت بهداشت، خدمات فروش خود را در نرسینو ارائه می نمایند بنابراین بیماران می توانند خریدی مطمئن، از فروشنده ای معتبر و باقیمت مناسب داشته باشند. تجهیزاتی مثل:

اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، مانومتر

خرید و اجاره انواع تخت بیمارستانی

دستگاه فشارخون و گلوکومتر

تجهیزات ونتیلاتور و سی پپ

ویلچر، واکر و عصا

دیگر خدمات نرسینو و استقبال از آن

از خدمات دیگر شرکت نرم افزار گستر الوند هگمتانه با نشان تجاری نرسینو، می توان به دیجیتالی کردن پمفلت های آموزشی اشاره نمود؛ همان آموزش هایی که بیمارستان ها معمولا به صورت کاغذی در اختیار بیماران و همراه آنها قرار می دهند. نرسینو این آموزش ها را به صورت آنلاین و در اختیار همه روی وبسایتش قرار داده است.

به گفته آرش ذوالفقاری، مدیرعامل نرسینو: بیمارستان های خصوصی چون به دنبال نیروی کار زبده و کم هزینه تر هستند، درخواست پرستار خود را در نرسینو ثبت می نمایند. از طرفی پرستارها نیز در نرسینو می توانند شیفت های خود را عوض نمایند. برای همین این اپلیکیشن مورد استقبال زیادی نهاده شد.

وی در ادامه می افزاید: اکنون حدود 500نفر از کادر درمان در نرسینو عضو هستند، 20هزار نفر از ما خدمات گرفته اند و 10هزار انجام آزمایش داشته ایم. امیدواریم این خدمات به زودی در تبریز و بعد در دیگر شهرهای ایران نیز راه اندازی گردد و بتوانیم صفرتاصد خدمات پزشکی مانند ویزیت بیمار، انجام آزمایش های لازم، خرید دارو و مکمل های دارویی را از داروخانه های منتخب به صورت آنلاین ارائه دهیم. همچنین در آینده ای نزدیک سیستم ارجاع نیز به نرسینو اضافه خواهد شد تا اگر پس از ویزیت پزشک، بیمار به بستری احتیاج داشت، پزشک بلافاصله بیمارش را به بخش تخصصی ارجاع دهد و برای او نوبت بستری ثبت گردد.

چرا نرسینو را باید همین الان روی گوشی نصب کنید؟

در بیمارستان های دولتی هزینه هر تخت برای بیمارستان، بیمار و دولت بالاست. درحالی که یک مراقب در منزل، می تواند مراقبت های لازم و مشابه در بیمارستان را انجام دهد و به این ترتیب تخت بیمارستان برای بیمارانی که احتیاج بیشتری به آن دارند، خالی باشد. از سویی طبق آمارها 20درصد مرگ ومیر در بیمارستان ها به علت درگیری افراد با ویروس های بیمارستانی است و هیچ آنتی بیوتیکی روی آنها اثر ندارد. در نتیجه با فرستادن بیماران به خانه علاوه بر این که در فضای راحت تری خواهند بود، از آلودگی های بیمارستانی نیز مصون می مانند.

آرش ذوالفقاری درادامه به جام جم می گوید:در دیگر مجموعه های خدمات پرستاری، پیش آمده که فردی درخواست خدمات فیزیوتراپی داشته است و به جای پزشک و متخصص، یک نفر از خدمه بیمارستان بر بالین بیمار رفته است ولی تمام کادر درمان ما در نرسینو، افراد متخصص و عضو دانشگاه های علوم پزشکی هستند. ما برخلاف دیگر مجموعه های خدمات پرستاری که در آنها امکان شناخت افراد متخصص از غیرمتخصص وجود ندارد، رزومه افراد را هم در دسترس قرار داده ایم تا بیماران بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

وی در ادامه تصریح می نماید: اکنون ما تبدیل به مرجعی برای شفافیت قیمت ها شده ایم. تا پیش ازاین، هزینه این خدمات تعیین نبود و به صورت سلیقه ای قیمت گذاری می شد. ولی ما در نرسینو قیمت ها را ثابت قرار داده ایم و به مشتری ارائه می دهیم. به علاوه خدمات مشاوره آنلاین و آزمایش در منزل با تعرفه دولتی و دفترچه بیمه صورت می گیرد.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7497

به "با نرسینو، بیمارستان در کنج خانه شماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نرسینو، بیمارستان در کنج خانه شماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید