خبرنگاران جشنواره استانی نمایش کوتاه طنز مجازی در کردستان برگزار می گردد

به گزارش هیو بلاگ، سنندج - خبرنگاران - رییس انجمن هنرهای نمایشی کردستان گفت: جشنواره استانی نمایش کوتاه طنز مجازی با رویکرد نمایش های کمدی و شاد در این استان برگزار می گردد.

خبرنگاران جشنواره استانی نمایش کوتاه طنز مجازی در کردستان برگزار می گردد

فاتح بادپروا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره استانی نمایش کوتاه طنز مجازی اعلام شده است، گفت: به منظور تلطیف فضای بحرانی جامعه و کشف استعدادهای جوان و ایجاد روحیه شاد و امیدبخش و تقویت جنبه های آموزشی تئاتر با نگاه ویژه به رعایت پروتکل های بهداشتی این جشنواره در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه موضوع نمایش ها آزاد است، اضافه نمود: اولویت با موضوعات مرتبط با شرایط بحران کرونا، ترغیب شهروندان به لزوم رعایت پروتکل بهداشتی، مبارزه صحیح و فرهنگی و مشارکت جمعی در مقابله با کرونا، تقویت روحیه سالمندان جامعه و تجلیل از کادر بهداشت و درمان است.

رییس انجمن هنرهای نمایشی کردستان به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره نمود و اضافه نمود: آثار فراوری شده می تواند گروهی یا انفرادی و به زبان های کُردی و فارسی باشد.

بادپروا با بیان اینکه مدت زمان نمایش ها حداقل سه و حداکثر پنج دقیقه باشد، گفت: حجم فایل های ارسالی هم بیشتر از 40 مگابایت نباشد.

وی تاکید نمود: ضبط آثار ارسالی با دوربین موبایل یا هر نوع دوربین دیگری اختیاری است فقط باید از کیفیت لازم برای پخش در فضای مجازی برخوردار باشد.

بادپروا با اشاره به اینکه حضور در جشنواره و همه مراحل آن به صورت مجازی است، اضافه نمود: متقاضیان شرکت در این جشنواره تا 25 آذر سال جاری فرصت دارند اثر خود را به وسیله واتساپ یا تلگرام به شماره 09932207217 ارسال نمایند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی کردستان گفت: اختتامیه این جشنواره و اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان اول دی ماه سال جاری برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6335

به "خبرنگاران جشنواره استانی نمایش کوتاه طنز مجازی در کردستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره استانی نمایش کوتاه طنز مجازی در کردستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید