حضور فیزیکی در دانشگاه امیرکبیر ممنوع شد خبرنگاران

به گزارش هیو بلاگ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی حضور فیزیکی در این دانشگاه از امروز، 21 فروردین 1400 اطلاع داد.

حضور فیزیکی در دانشگاه امیرکبیر ممنوع شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی حضور فیزیکی در این دانشگاه از امروز، 21 فروردین 1400 اطلاع داد.

در این اطلاعیه آمده است: به استناد بخشنامه شماره 374899 مورخ 27 آبان 1399 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با شرایط و فرایند بیماری کووید 19 در شهر های کشور و با توجه به شرایط قرمز شهر تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر از لحاظ حضور فیزیکی مطابق بند 3-3 بخشنامه مذکور از تاریخ 21 فروردین 1400 تا خاتمه شرایط فوق العاده اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعطیل است و کلیه فعالیت های دانشگاه به صورت الکترونیکی و دورکاری خواهد بود.

فعالیت های آموزشی کما فی السابق به صورت الکترونیکی (مجازی) و به طور کامل در جریان خواهد بود.

اقدامات ضروری پشتیبانی توسط مدیران به نحوی برنامه ریزی شد که خللی در انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه ایجاد نگردد.

حضور کارکنان جهت انجام امور مربوط به حفاظت فیزیکی (انتظامات)، حفاظت تاسیسات و سامانه های الکترونیکی (کارکنان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئولان انفورماتیک دانشکده ها و واحدها) مطابق بند 3-3 بخشنامه فوق الذکر ضروری است.

(شرح: کارکنان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئولان انفورماتیک دانشکده ها و واحد ها با تشخیص رئیس مربوطه می توانند از دورکاری استفاده نمایند به گونه ای که هیچ گونه خللی در ارائه خدمات ایجاد نگردد)

به منظور عدم وقفه در پروژه های حساس و در حال اجرای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، حضور ایشان در چارچوب مقررات بهداشتی در محل انجام تحقیقات بلامانع است. شرح اینکه ضروری است اسامی ایشان به وسیله روسای دانشکده ها به اداره انتظامات دانشگاه ارسال گردد (شماره های تلفن اداره انتظامات دانشگاه 490-6454 و 2299-6454)

تشکیل جلسات برای انجام امور ضروری دانشگاه به صورت مجازی است. در صورت احتیاج به تشکیل جلسه حضوری طبق بند 8 بخشنامه فوق الذکر حداکثر تعداد شرکت نمایندگان 15 نفر است.

تا اطلاع بعدی پذیرش دانشجو جدید در خوابگاه های دانشگاه امکان پذیر نیست.

از کلیه اعضای هیئت علمی و غیرهیئت علمی تقاضا می گردد نسبت به انجام کلیه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اجرایی خود به وسیله سامانه های الکترونیکی، کمال همکاری را با دانشجویان و سایر همکاران داشته باشند.

مدیران ستادی، روسای دانشکده ها و مسئولان اجرایی دانشکده ها و پژوهشکده ها ضروری است ترتیبی اتخاذ نمایند که حداقل پرسنل مورد احتیاج برای انجام تکالیف فوق الذکر حضور داشته باشند.

در همه مواردی که حضور افراد در دانشگاه مجاز شمرده شده است، افراد ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهند بود.

از کلیه همکاران تقاضا می گردد به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری و حفظ سلامت خود و خانواده و تمامی شهفرایندان، حتی الامکان از تردد های غیرضروری در محیط های عمومی پرهیز نموده و در کنار خانواده خود در منزل بمانند.

شایان ذکر است، در صورت هر گونه تغییر در شرایط شهر تهران (قرمز، نارنجی، زرد و آبی) نحوه حضور کارکنان با توجه به بخشنامه های بعدی به وسیله درگاه های خبری و وب سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7821

به "حضور فیزیکی در دانشگاه امیرکبیر ممنوع شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فیزیکی در دانشگاه امیرکبیر ممنوع شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید