نرم افزار تری دی مکس و کاربرد آن در بازار کار

به گزارش هیو بلاگ، رپرتاژ آگهی- تری دی مکس (3Ds Max) نرم افزاری قدرتمند در عرصه گرافیک است که توانایی ساخت مدل های متحرک و سه بعدی را دارد و از آن در تولید انیمیشن و فیلم، افکت های بازی کامپیوتری و حتی در معماری ساختمان و طراحی صنعتی استفاده می گردد .

نرم افزار تری دی مکس و کاربرد آن در بازار کار

اگر شغل شما معماری است به کمک یادگیری این نرم افزار می توانید کار خود را بی نهایت آسان کنید و گسترش دهید .

همچنین می توانید کاراکترهایی مجزا طراحی کنید و صحنه هایی به وجود بیاورید که مردم را غرق خود کند.

از دیگر مزایای نرم افزار تری دی مکس دارا بودن خواص رندر است تا شما بتوانید ایده های خودتان را با کیفیت عکس واقعی به مشتریان خود نشان بدهید .

نرم افزار تری دی مکس دارای جعبه ابزار کاملی از مدلینک سه بعدی است که به شما این امکان را می دهد که آزادانه هر طرحی را که در ذهن دارید را طراحی کنید .

این موارد گوشه ای از کارایی نرم افزار تری دی مکس می باشد و شما با یادگیری آن به راحتی می توانید از همه سودمندی هایش استفاده نموده و برای مشتریان خود طراحی های موثر و جذابی را طراحی و تولید کنید.

با یادگیری تری دی مکس ، شما می توانید در طراحی داخلی و خارجی منازل ، شرکت ها و هتل ها کارآمدتر و حرفه ای تر عمل نموده و ایده های خود را به شکلی بهتر ارائه دهید و به شکل های طراحی خود جذابیت ببخشید .

اهمیت یادگیری نرم افزار تری دی مکس در بازار کار

تقریبا خیلی از شما عزیزان قبل از انتخاب شغل خود به درآمد و نوع بازار کار آن توجه داشته اید و سپس حرفه مورد نظر خود را انتخاب نموده اید .

با یادگیری نرم افزار 3d max به راحتی می توانید وارد عرصه بازار شوید و از طریق آن درآمد خوبی کسب کنید .

در سال های اخیر کاربران نرم افزار3d max در داخل ایران و خارج از ایران توانسته اند پیشرفت چشم گیری در عرصه انیمیشن سازی، فیلم های تبلیغاتی، بازی های رایانه، طراحی صنعتی، طراحی ساختمان، طراحی دکوراسیون و… داشته باشند و این موفقیت ها حاصل یک آموزش خوب و درست برای کاربران بوده است.

علاقه مندان و هنرجویان در این عرصه ها با شرکت در دوره های آموزشی تری دی مکس توانسته اند در شغل و حرفه ای وارد شوند که بیشتر شرکت های بزرگ به آن نیازمندند به طوری که در بیشتر شرکت های بزرگ حضور حداقل یک کارمند مسلط به نرم افزار 3d max امری ضروری و واجب به شمار می آید .

اهمیت تری دی مکس در معماری و طراحی داخلی

نرم افزار تری دی مکس برای دانشجویان رشته معماری بسیار آشناست ؛ چون جزو دروس اصلی آن ها محسوب می شود .

مهندسین معمار از تری دی مکس جهت طراحی نماهای ساختمانی خود استفاده می کنند و با کمک ذهن خلاق خود طرح های خلاقانه برای نماهای ساختمانی ارائه می دهند و مطابق با حجم پروژه کسب درآمد می کنند .

با این اوصاف یکی از شرکت هایی که شما می توانید از طریق آن کسب در آمد کنید، دفاتر فنی مهندسی و معماری و شرکت های طراحی داخلی است .

همچنین علاوه بر طراحی نمای ساختمان با تری دی مکس می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی از جمله طراحی داخلی ادارت یا هتل ها و یا رستوران ها و حتی منازل مسکونی استفاده کنید .

به کمک تری دی مکس شما می توانید در طراحی آشپزخانه و کابینت آشپزخانه نیز کارآمد شوید .

در طراحی های صنعتی مانند طراحی خودرو، از طرح های سه بعدی ساخته شده با این نرم افزار استفاده می شود.

به طور خلاصه شغل های زیر نیازمند تری دی مکس کاران حرفه ایی می باشند :

  • دفاتر فنی مهندسی،
  • شرکت های مختلف مدل سازی طراحی،
  • پویانمایی،
  • نورپردازی،
  • طراحی صنعتی،
  • طراحی طلا و جواهرات،
  • طراحی غرفه،
  • جلوه های ویژه سینمایی،
  • تیزرهای تبلیغاتی ،
  • طراحی انیمیشن،
  • طراحی بازی های کامپیوتری،
  • طراحی مبلمان و ….

در درآمد از طریق طراحی های ارائه شده توسط نرم افزار تری دی مکس هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد و حتی برخی از طرحان بصورت دورکاری مشغول بکار می باشند . در واقع شما به راحتی با توجه به استعداد و علاقه خود می توانید روز به روز به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کنید.

دوره آموزش آنلاین تری دی مکس

دوره آموزش آنلاین تری دی مکس چند سالی است که طرفداران زیادی پیدا نموده است؛ بخصوص در سال جاری که وجود ویروس کرونا باعث شده است خیلی از مردم حتی به اجبار در خانه های خود بمانند و از آموزش های راه دور مراکز آموزشی استفاده کنند.

دوره آموزش آنلاین تری دی مکس دوره ای پربازدهی است که نیاز به رفت و آمد جهت آموزش ندارد و شما می توانید در هر زمان و مکانی که می خواهید از این دوره های آموزشی استفاده کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

دوره آموزش آنلاین تری دی مکس به شما این امکان را می دهد که اگر فرایند یادگیری شما سریع بود به راحتی بتوانید در کلاس های بعدی آن شرکت کنید و اگر فرایند یادگیری شما کُند بود بتوانید تا هر زمانی که نیاز داشتید دوره های آموزشی را تکرار کنید بدون آنکه تحت فشار و یا اجبار قرار گیرید .

همچنین با وجود دوره آموزش آنلاین 3D Max دیگر نگران سلامتی خود و اطرافیانتان نیستید زیرا مجبور نخواهید بود که خانه یا محل کار خود را ترک کنید و با کسانی که شاید ناقل بیماری هستند در ارتباط باشید .

آموزشگاه تری دی مکس تصویرگران پویا اندیش از سال 2007 تا کنون تری دی مکس را بصورت جامع در حوزه طراحی داخلی و معماری آموزش می دهد . همچنین برای کسانی که علاقه ای به حضور در آموزشگاه ندارند کلاس های آموزش آنلاین و غیرحضوری با ارایه مدارک معتبر سرانجام دوره برگزار می کند .

آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش با ارائه آموزش های رایگان و مقالات تری دی مکس که همگی در سایت تری دی مکس قابل مشاهده می باشد، ابتدا شما را با این نرم افزار آشنا خواهد کرد که منجر به ترغیب شما جهت شرکت در دوره آموزش تری دی مکس می شود. البته اگر مایل به آموزش از راه دور نیستید شما می توانید با شرکت در دوره آموزش تری دی مکس به صورت حضوری از آموزش آخرین ورژن های این نرم افزار به صورت تخصصی، در محیط آموزشگاه تری دی مکس بهره مند شوید. سپس با یادگیری حرفه ای این نرم افزار مطابق با علاقه خود وارد بازار کار شده و شاهد موفقیت های روز افزون خود باشید .

برای ثبت نام در دوره های آموزش تری دی مکس و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می توانید با شماره تلفن های: 110 111 28 یا 587 587 22 یا 05 05 58 22 - 021 تماس بگیرید و وب سایت 3dmax را حتما ببینید . ضمناً اگر بخواهید در مورد تری دی مکس به همراه فیلم آموزشی بیشتر بدانید مقاله تری دی مکس چیست ؟ را در سایت تری دی مکس . آی آر را حتما ببینید .

www.3dmax.ir

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7658

به "نرم افزار تری دی مکس و کاربرد آن در بازار کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار تری دی مکس و کاربرد آن در بازار کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید