حاشیه تراکتور - استقلال، بازگشت شعار عیبی یوخ به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ، اعتراض تراکتوری ها به قضاوت حیدری

به گزارش هیو بلاگ، پس از گل تساوی تیم استقلال مقابل تراکتور، تماشاگران این تیم با شعار عیبی یوخ به بازیکنان تیم میزبان روحیه دادند.

حاشیه تراکتور - استقلال، بازگشت شعار عیبی یوخ به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ، اعتراض تراکتوری ها به قضاوت حیدری

به گزارش خبرنگاران از تبریز، تیم های تراکتور و استقلال از ساعت 18 امروز (جمعه) در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته اند.

مرتضی تبریزی و رشید مظاهری که در تیم ذوب آهن با یکدیگر هم بازی بودند، پیش از آغاز این بازی با هم خوش وبش کردند.

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم مهمان رفته و به کادر فنی و بازیکنان استقلال خوش آمد گفت.

میثم تیموری از تراکتور و سیاوش یزدانی مقدم از استقلال به سمت نیمکت تیم حریف رفتند.

دو پرچم بزرگ تراکتور که در سمت روبه روی جایگاه بود، دست به دست هواداران به دور ورزشگاه چرخید.

در دقیقه 5 بازی، شیخ دیاباته، مهاجم تیم استقلال پای خود را بیش از اندازه بلند کرده و به دلیل برخورد پای او به صورت رشید مظاهری، دروازه بان تراکتور، بازی متوقف شد.

تماشاگران تراکتور در دقایقی از بازی به خاطر بی توجهی داور به خطای بازیکنان استقلال، نسبت به قضاوت بیژن حیدری اعتراض کردند.

در دقایق ابتدایی بازی سیدحسین حسینی، دروازه بان استقلال در خروج از دروازه اشتباه کرد اما در ادامه اشتباه خود را جبران کرد تا موقعیت گلزنی را از تراکتوری ها بگیرد.

در حالی که فرشید اسماعیلی برای زدن ضربه کرنر اقدام کرده بود، 2 بطری آب به سمت او پرتاب شد.

در دقیقه 25 بازی رشید مظاهری دچار مشکل شد که به همین دلیل بازی برای لحظاتی متوقف شد اما با حضور پزشک تراکتور، مظاهری به درون دروازه تیمش بازگشت.

مازولا، هافبک مهاجم تراکتور که پس از 7 هفته غیبت در این بازی برای تیمش به میدان رفته عملکرد خوبی داشته و مدافعان استقلال را به دردسر انداخته است.

ویلیام میمبلا، هافبک پرویی تراکتور که در بازی های اخیر این تیم عملکرد قابل توجهی داشته، پس از بازی خوب خود در دقایق ابتدایی این دیدار از سوی تماشاگران تراکتور تشویق شد.

تماشاگران تراکتور در دقایق مختلف بازی با روشن کردن فلشر گوشی های خود، صحنه های جالبی را در ورزشگاه خلق کردند.

پس از گل تساوی استقلال، تماشاگران حاضر در ورزشگاه با شعار عیبی یوخ به بازیکنان تراکتور روحیه دادند. با توجه به عملکرد خوب تراکتور در خانه، این شعار در هفته های گذشته به فراموشی سپرده شده بود.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 728

به "حاشیه تراکتور - استقلال، بازگشت شعار عیبی یوخ به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ، اعتراض تراکتوری ها به قضاوت حیدری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه تراکتور - استقلال، بازگشت شعار عیبی یوخ به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ، اعتراض تراکتوری ها به قضاوت حیدری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید