پزشک تراکتور: اخباری احتیاج به جراحی دارد اما با آتل مخصوص به میدان می رود

به گزارش هیو بلاگ، پزشک تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت که دروازه بان مصدوم تراکتور احتیاج به جراحی دارد، اما با آتل مخصوص در میادین حاضر خواهد شد.

پزشک تراکتور: اخباری احتیاج به جراحی دارد اما با آتل مخصوص به میدان می رود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، دکتر مسعود عباس زاده به تشریح شرایط مصدومان تیم تراکتور پرداخت و گفت: محمدرضا اخباری از روز گذشته (سه شنبه) در تمرینات حاضر شده و قرار است با آتل مخصوص در مسابقات به میدان برود.

وی در ادامه اضافه نمود: اخباری فعلاً زیر نظر مربی دروازه بانان تیم تمرینات سبکی را انجام می دهد، اما مسئله ای برای ادامه مسابقات نخواهد داشت. بینی او احتیاج به جراحی دارد، اما اخباری به خاطر فشردگی مسابقات می خواهد در خدمت تیم باشد و در نخستین وقفه به وجود آمده در لیگ، تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

پزشک تیم فوتبال تراکتور با اشاره به شرایط هادی محمدی اعلام کرد: هادی محمدی روز شنبه MRI داد و خوشبختانه پارگی در تاندون های او دیده نشد. مُچ و ساق پای محمدی دچار کشیدگی شدید شده است. او فیزیوتراپی خود را شروع نموده است و ان شاءالله به زودی به میادین بازخواهد گشت.

عباس زاده درباره شرایط میثم تیموری نیز گفت: این بازیکن روز گذشته به صورت اختصاصی با مربی بدنساز تیم تمرین کرد و از امروز به تمرینات گروهی ملحق شد. تیموری در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند مقابل آلومینیوم اراک به میدان برود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی همچنین از کوشش کادر پزشکی برای بازگرداندن حمزویی به تمرینات اطلاع داد و یادآور شد: حمزویی در تمرین از ناحیه مُچ پا دچار آسیب دیدگی شده و در حال فیزیوتراپی است که کوشش می کنیم او را در اسرع وقت به آمادگی برسانیم.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7007

به "پزشک تراکتور: اخباری احتیاج به جراحی دارد اما با آتل مخصوص به میدان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک تراکتور: اخباری احتیاج به جراحی دارد اما با آتل مخصوص به میدان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید