تعبیر خواب تجاوز - مورد تجاوز قرار دریافت در خواب چه معنایی دارد؟

به گزارش هیو بلاگ، تجاوز، اقدام به رابطه اجباری (خفت شدن) ، فرار و گریختن زن از مرد و … از رویاهای متداولی است که ممکن است دیده شوند. بسته به نوع خواب مفهوم و معنای آن نیز می تواند کاملا متفاوت باشد. در ادامه به مجموعه ای از این تعابیر و تحلیلات خواهیم پرداخت.

تعبیر خواب تجاوز - مورد تجاوز قرار دریافت در خواب چه معنایی دارد؟

فروید این گونه خواب ها را برای زنان ناشی از ترس برای برقراری رابطه جنسی می داند. از طرفی این خواب می تواند سوء استفاده شدن در بخشی از زندگی را نیز نشان دهد.

این رویا در واقع پاسخ و عکس العملی نسبت به آسیب های گذشته، سو استفاده جنسی و یا تحقیراتی که در گذشته شخص بیننده خواب با آن درگیر بوده است.

معمولا رویاهای تجاوز شامل موارد زیر هستند.

  • شاهد یک تجاوز بودن
  • قربانی تجاوز بودن
  • ترس از مورد تجاوز قرار دریافت
  • خواهان تجاوز به عنف بودن
  • تهدید به تجاوز شدن
  • احساس ناتوانی در شرایط جنسی

مفهوم تجاوز در رویای مردان

بنا به عقیده فروید دیدن رویای تجاوز در خواب های مردان مربوط به احساسات سادیسمی یا دیگر آزاری جنسی در زندگی بیداری آن هاست.

تعبیر خواب تجاوز

  • تعبیر خواب تجاوز، ضعف، حقارت و عدم اعتماد به نفس و ترس است.
  • دیدن تجاوز در خواب ممکن است ناشی از اشتیاق شما به مسائل جنسی باشد.
  • این خواب نشان دهنده دخالت های بیجای دیگران در زندگی شماست. به همین دلیل شما را بسیار ضعیف کرده و قدرت تصمیم گیری را از شما گرفته است.
  • هر نوع تجاوز اجباری که در خواب شاهد آن هستید و روی شما انجام می شود با از دست دادن یا فقدان کنترل و معمولا کنترل در کارهایتان در ارتباط است.

کارل یونگ:

  • تعبیر خواب مورد تجاوز قرار دریافت به موقعیتی در بیداری اشاره دارد که شما حس می کنید بی یاور ، قربانی و آسیب پذیر هستید.
  • اگر شما در زندگی واقعی تان، مورد تجاوز واقع شده اید، تعبیر خواب تجاوز ممکن است یک یادآوری از تجاوز واقعی باشد
  • اگر خواب ببینید که خودتان در حال تجاوز هستید تعبیرش اختلال عملکرد جنسی یا عدم اطمینان است.
  • اگر شما در خواب شاهد تجاوز چند نفر به یک نفر باشید، تعبیرش بی یاوری کامل در یک موقعیت است. ممکن است به این معنی باشد که شما یا کسی تحقیر شده اید
  • خواب دیدن اینکه دختر کوچولوی شما دچار تجاوز شده است نمادی از ترس شما از بزرگ شدن او و مستقل شدن اوست. شما یاد می گیرید که بگذارید برود و نمی توانید همیشه از او حمایت کنید.

تعبیر خواب مورد تجاوز قرار دریافت

خواب دیدن اینکه مورد حمله فیزیکی قرار میگیرید، به موقعیتی در بیداری اشاره دارد که شما حس می کنید بی یاور و آسیب پذیر هستید. چیزی در زندگی تان، از کنترل شما خارج است. به ویژه اگر شما خواب ببینید که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اید، بیانگر موقعیتی است که حس می کنید مورد هتک حرمت قرار گرفته یا قربانی شده اید.

خواب دیدن اینکه به شما تجاوز شده است (هتک حرمت شده اید) یا نزدیک بوده تجاوز شود بیانگر احساسات کینه توزانه یا رنجش آور در مورد جنس مخالف است. شما حس می کنید که مورد هجوم واقع شده اید یا ازتان سو استفاده شده است. چیزی یا کسی، عزت نفس و رفاه احساسی شما را به خطر می اندازد چیزها روی شما فشار می آورد. خواب تجاوز، برای کسانی که واقعا در زندگی بیداری به آنها تجاوز شده است رایج است.

اگر در خواب خود مشاهده کردید که مورد تجاوز قرار گرفته اید در حالی که در زندگی واقعی با این موضوع روبرو نشده اید بیانگر بسیاری از مسائل است. ترس از دست دادن کنترل زندگی تا داشتن افکار منفی و غیر عرف جامعه می تواند منجر به دیدن این گونه خواب ها شود.

اگر در خواب ببینید که کسی به شما تعرض کرده یا آزاری رسانده است این خواب با مانعی در زندگی شما در ارتباط است. سعی کنید در انجام پروژه های خود ثابت قدم بمانید. شما معمولا وقتی خواب تجاوز را می بینید که احساس می کنید کسی در زندگی واقعی تان شما را کنترل می کند. اگر در خواب می بینید که یکی از افراد خانواده تان به شما تعرض کرده یا آزاری به شما می رساند، همه چیز را شخصی ندانید.

تعبیر خواب تجاوز برای زن

اگر زن شوهر داری در خواب ببیند که به او تجاوز می کنند تعبیرش شکست عشقی است و یا زندگی مشترک او نافرجام می ماند و مجبور به طلاق خواهد شد.

تعبیر خواب تجاوز به دختر

  • اگر دختر باکره ای خواب ببیند که مورد تجاوز قرار گرفته، تعبیرش این است که خبر بدی به او خواهد رسید و او بسیار غمگین و ناراحت خواهد شد.
  • اگر در خواب ببینید تجاوزگر ماسکی روی صورت خود داشت یا چهره اش در تاریکی تعیین نبود تعبیرش این است که از فردی که نمی شناسد آسیب جدی خواهد دید.
  • اگر در خواب تان متجاوز را شناختید یا یکی از اقوام و بستگان شما بود تعبیرش این است که در عالم بیداری در حق او کار بدی انجام می دهید یا حق او را پایمال می کنید و او درصدد انتقام جویی از شما بر می آید. بهتر است بعد از دیدن این خواب بیشتر مراقب خود باشید.

تعبیر خواب تجاوز مکرر

اگر دختری در خواب ببیند که مدام به او تجاوز شده ممکن است در عالم بیداری از طرف کسی مورد آزار و اذیت قرار گرفته باشد و آثارش را در خواب مشاهده کند. احتمالا این آزار و اذیت از طرف یکی از دوستان و بستگانش اجرا شده باشد.

تعبیر خواب تجاوز گروهی

تعبیر خواب تجاوز بی رحمانه و گروهی نشان دهنده آسیب های روحی و بسیار بدی است که از طرف دیگران به شما رسیده است. شما از این موضوع بسیار غمگین و ناراحت هستید و نمی توانید شرایط زندگی را به حالت عادی برگردانید. این آسیب ها مسائل بسیار زیادی را در خانه و محل کار برای شما ایجاد خواهد کرد.

تعبیر خواب تجاوز کردن

دیدن ارتکاب تجاوز در خوابتان بیانگر اختلال عملکرد جنسی یا عدم اطمینان است. به ویژه اگر شما در خواب شاهد تجاوز چند نفر به یک نفر باشید، پس بیانگر بی یاوری کامل در یک موقعیت است. شما منابع یا قدرت برای انجام چیز درست را ندارید. ممکن است به این معنی باشد که شما یا کسی تحقیر شده اید.

تعبیر خواب شاهد تجاوز بودن

شاهد تجاوز بودن در خواب زنگ خطر و هشداری بای بیننده خواب است. فردی از اطرافیان و نزدیکان شما احتمالا مورد سوء قصد قرار می گیرد. این فرد در زندگی بیداری به حمایت شما نیازمند است.

تعبیر خواب نجات دادن شخصی از تجاوز

نجات دادن شخصی از تجاوز یا نگهداری از فردی بعد تجاوز در رویا بیانگر نشانه های امیدوار کننده در زندگی شماست. این خواب نشان می دهد که شما می توانید در زندگی فعل خواستن را صرف کنید و در موقعیت هایی که تحت فشار هستید به خوبی می توانید اوضاع را در اختیار خود بگیرید.

تعبیر خواب تجاوز کردن به بچه

تجاوز به یک کودک در خواب نشان دهنده آن است که شما در رویارویی با افراد بانفوذ و چهره های قدرتمند احساس ناتوانی و ضعف می کنید. از یک طرف شاید خودتان را فردی می بینید که مورد تجاوز صاحبان قدرت قرار می گیرد و از طرف دیگر شاید احساس می کنید فرد متجاوز در خواب کسی است که از ضعفا یا گروهی از افراد متواضع و فروتن سوءاستفاده می کند.

سخن آخر

قطعا دیدن چنین رویایی بسیار ترسناک و وحشتناک است پس باید ریشه یابی کرده و از علل دیدن چنین خوابی آگاه شد. چنانچه تعبیر و تفسیر رویای خود در متن گفته شده پیدا نکردید آن را برای کارشناسان ما ارسال نمایید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5261

به "تعبیر خواب تجاوز - مورد تجاوز قرار دریافت در خواب چه معنایی دارد؟" امتیاز دهید

13 کاربر به "تعبیر خواب تجاوز - مورد تجاوز قرار دریافت در خواب چه معنایی دارد؟" امتیاز داده اند | 2.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب تجاوز - مورد تجاوز قرار دریافت در خواب چه معنایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید