ترکاشوند: امیدوارم انتخابات والیبال مهندسی شده نباشد

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: متاسفانه بعضی انتخابات فدراسیون ها مهندسی شده است که امیدوارم در خصوص والیبال اینگونه نباشد.

ترکاشوند: امیدوارم انتخابات والیبال مهندسی شده نباشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد ترکاشوند درباره پیروزی 3 بر یک شاگردانش مقابل فولاد سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال گفت: به تیم فولاد و کادر فنی این تیم تبریک می گویم، آنها بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: دو بازیکن کلیدی ما برای اولین بار در این فصل به میدان آمدند و با توجه به این که هیچ بازی تدارکاتی در برنامه ما نبود، هماهنگی زیادی با تیم نداشتند. ما در ابتدای بازی از حریف عقب افتادیم، ولی در ادامه توانستیم سرعت حریف را مهار کنیم و با تمرکز روی زدن سرویس های خوب برنده شویم. حریف در ست سوم ترکیب خود را تغییر داد و پاسور جدیدی را به زمین فرستاد که برای ما ناشناخته بود. ما در این ست مغلوب حریف شدیم، علاوه بر این مدافعان وسط تیم ما روز خوبی را پشت سر نگذاشتند. در نهایت سرویس های هدفدار تیم ما برنده را معین کرد.

سرمربی تیم والیبال پیکان توضیح داد: با تصمیم مدیران باشگاه پیکان سالن سابکو برای دیدارهای آینده تیم پیکان در نظر گرفته شده و به تایید مسئولان فدراسیون و هیئت والیبال هم رسیده است. ما امیدواریم از هفته آینده بازی های خود را در این سالن برگزار کنیم. تیم پیکان باسابقه ترین و پرافتخارترین تیم والیبال ایران است، به همین خاطر از هیئت والیبال انتظار داریم که همکاری بیشتری با ما داشته باشند.

ترکاشوند به انتخابات پیش روی فدراسیون والیبال اشاره نمود و گفت: وقتی صدای ما به جایی نمی رسد، حرف زدن بی فایده است. والیبال ایران در چند سال گذشته به اعتبار جهانی رسیده، ولی در یک سال و نیم اخیر ثابت مدیریت نداشته است. به اعتقاد من گزینه هایی مثل امیرحسین منظمی، محمود افشار دوست و بهنام محمودی افرادی تحصیل نموده ای هستند که حضور آنها در راس فدراسیون می تواند به والیبال یاری کند. امیدوارم شاهد انتخاباتی سالم و بدون دخالت اهداف شخصی باشیم. متاسفانه بعضی انتخابات فدراسیون ها مهندسی شده است که امیدوارم در خصوص والیبال اینچنین نباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 870

به "ترکاشوند: امیدوارم انتخابات والیبال مهندسی شده نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکاشوند: امیدوارم انتخابات والیبال مهندسی شده نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید